Rezultatele cautarii dupa : "profil"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Initiative a cāstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Epica Awards premiaza Scala JWT, McCann Erickson, GMP si Leo Burnett
Luni, 04 Decembrie 2006
Dintr-un total de 12 agentii si 80 de lucrari romānesti īnscrise, festivalul de publicitate care a oferit anul trecut avanpremiera Guinness - "noitulovE" a marelui trofeu de la Cannes Lions 2005, Epica Awards premiaza īn acest an agentiile Scala JWT (1 Gold - Film), McCann Erickson ( 1 Silver - Press si 1 Bronz - Film), GMP ( 1 Bronz - Film) si Leo Burnett ( 1 Bronz - Press)
The Practice a cāstigat Mol Romānia
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata romāneasca de profil īn ceea ce priveste volumul de vānzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
Industria de publicitate si interactiva naste IAB Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Propaganda face tezaur de la rusi
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, īntrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Grecii de la JNL+ intra īn Romānia
Marti, 24 Octombrie 2006
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Mircea Kivu, Directorul Executiv si Presedinte IMAS pleaca din institutie
Marti, 24 Octombrie 2006
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pāna īn Octombrie 2006 paraseste IMAS
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
Piata media din Romānia a crescut cu 26% īn 2005 fata de 2004
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Internetics WebSpace a vāndut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia īn cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
IAA Romānia are casa īn centru
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
SMS Marketing cu COSMOTE si Voxline
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Spoon Media cāstiga al doilea Retail
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, īn ordinea īn care au fost ei cāstigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Productia Shakira, de Paradigma Group
Marti, 25 Iulie 2006
Dupa ce a realizat productia locala la concertul Depeche Mode, eveniment organizat de E-Magic Entertainment, sub aceeasi organizare, echipa condusa de Cristian Singer (foto), General Manager la Paradigma Group a realizat si productia tehnica a concertului SHAKIRA de la Timisoara
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
PR
Branzas: CONTRA legiferarii designului
Joi, 13 Iulie 2006
"Aceasta lege nu ar trebui sub nici o forma inaintata legislativului" se pronunta Bogdan Branzas, fondator, director de creatie si CEO al Branzas, intr-o serie de pozitii sub numele AdPlayersForum Branding, despre "Legiferarea activitatii de designer?"