Rezultatele cautarii dupa : "profil"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Romanian PR Award 2005 inchide editia pe 12 septembrie
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Singurul website romanesc distins la New York Festivals - Design, Print and Outdoor Advertising
Miercuri, 24 August 2005
Website-ul droscaru.ro a luat la editia 2005 certificatul de finalist la categoria Website - Service Advertising, fiind si primul site romanesc distins in competitie
Graffiti BBDO a luat argint cu Dosarele Istoriei la New York Festivals 2005
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Unicredit Romania 37
Marti, 19 Iulie 2005
Pe langa serviciile alternative de e-banking si mobile banking, banca a deschis a 37 a "adresa" din tara, dintr-un obiectiv de 50 pana la sfarsitul anului 2005
Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)
Joi, 14 Iulie 2005
Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Anuntata in ultima clipa, publicarea pe site a celor 24 de agentii si 350 de lucrari poate schimba istoria Ad'Or
Marti, 17 Mai 2005
Lipsa unor agentii mari cum sunt Lowe, Tempo, Headvertising, NextCap sau Gavrila precum si transparenta lucrarilor in public va da batai de cap editiei 2005
Ad'Or 2005 inchide casa in doua zile
Miercuri, 04 Mai 2005
Festivalului de publicitate care premiaza excelenta in creativitatea romaneasca inchide robinetul inscrierilor vineri seara, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
131 companii pe 12.000 metri patrati la CERF 2005
Marti, 19 Aprilie 2005
Expozitia IT&C ce are loc in perioada  20 si 24 aprilie se vrea un oras al viitorului in care prezentul este mult mai simplu
Imager se coloreaza “full service”
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”