ARRP vrea promovarea codului deontolog al specialistului in PR
PR, 23
Miercuri, 28 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Chiar daca s-a desfasurat in septembrie, “Scoala de Vara” patronata de Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) poate scuza acest lucru cu subiectele foarte putin de vara de pe agenda. Asociatia a dezbatut etica in comunicare cu ocazia celei de a doua editii a Scolii de Vara ARRP, organizate in perioada 20-23 septembrie la Poiana Brasov

Discutiile s-au purtat in jurul prinicipiilor care caracterizeaza activitatea de comunicare. Au fost atinse subiecte legate de modul in care acestea trebuie sa se materializeze in relatia cu clientii, cu propria organizatie sau cu mass media astfel incat practicile din Romania sa fie aliniate standardelor internationale.

“Nu putem construi un mediu de comunicare profesionist decat respectand normele etice recunoscute”  a decarat Dumitru Bortun, Presedinte ARRP. “In conditiile in care piata abia acum se maturizeaza, este de datoria noastra ca Asociatie sa promovam codul deontologic al specialistului in Relatii Publice si principiile etice privitoare la activitatea de comunicare agreate prin codurile de la Atena si Lisabona,” mai spune presedintele organizatiei.

La cursuri au participat atat membri ai Asociatiei care lucreaza in agentii de Relatii Publice, in institutii publice sau in diverse alte companii private, cat si studenti ai facultatilor de profil.

Cursurile au fost sustinute de membrii comitetului de conducere ARRP: Conf. Univ. Dr. Dumitru Bortun, Gilda Lazar, Gabriel Paslaru, Dr. Doina Tataru si Mirela Pitu, precum si de Razvan Poppa, membru ARRP. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: