Edipresse AS Romania lanseaza Computer Bild
Vineri, 02 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Edipresse AS Romania lanseaza in octombrie, revista Computer Bild. Cea mai citita revista IT din Europa, potrivit editorului, Computer Bild este si cea mai vanduta revista de profil in Germania inca de la lansare. Titlul mai este publicat si in Spania, Polonia, Cehia, Lituania, Italia, Macedonia.

Publicul tinta al revistei il constituie tinerii  cu  varste cuprinse intre 20 si 39 ani, activi, cu rezidenta urbana (provin din marile orase si Bucuresti), absolventi de liceu si universitate, cu venituri peste medie.

Editorii spun ca revista va aparea lunar si va fi lansata intr-un tiraj de 25.000 de exemplare, si un numar  minim de 114 pagini . Fiecare editie va fi disponibila la pretul de 6 lei cu CD inclus. Tariful lista (rate card ) pentru o pagina de publicitate este de 1800 euro.

 "Computer Bild este revista care se adreseaza tinerilor educati, interesati de cele mai noi produse din domeniile IT, telecomunicatii si audio/video/foto si de informatii accesibile despre calitatea, caracteristicile si utilitatea produselor, constituindu-se intr-o sursa practica de informatii, un ghid deconectant care te ajuta in luarea deciziei de cumparare" spun oficialii Edipresse AS Romania.

Conform aceleiasi surse, publisherul revistei este Marius Geana si are o experienta de 9 ani in grupul Edipresse, iar redactorul sef al revistei, Vasile Damian, are o experienta in jurnalismul IT de aproximativ 10 ani.

Dupa cum sustin reprezentantii sai, Computer Bild are un caracter profund informativ si accesibil si se adreseaza tuturor utilizatorilor de PC: incepatori, avansati si profesionisti. Elementul de unicitate al revistei il reprezinta testarea independenta si detaliata a produselor si explicarea tuturor metodelor de testare si a criteriilor de evaluare. Argumentele pro si contra sunt prezentate pe scurt, intr-o maniera usor de inteles. CD-ul contine programe utile, jocuri, melodii pentru telefonul mobil.

Edipresse AS Romania editeaza in prezent 11 titluri. Portofoliul de publicatii al editorului cuprinde Avantaje, Elle, Viva, Olivia, Popcorn, Deco Style, Look!, Sana, Joy, Povestea mea si Intimplari Adevarate. Compania reprezinta un parteneriat intre grupul international de presa Edipresse, cu filiale in cincisprezece tari si Axel Springer AG, unul dintre cele mai mari grupuri internationale de media.

Edipresse este o editura internationala cu publicatii in mai multe limbi, care isi desfasoara activitatea in domeniul editarii de ziare si reviste, serviciilor tipografice si multimedia. Grupul Edipresse este prezent in Elvetia - tara in care compania este inregistrata, Spania, Polonia, Grecia, Portugalia, Romania, Ucraina, Rusia, Mexic si Asia. Edipresse publica peste 130 titluri si are peste 3600 de angajati, dintre care 1700 in Elvetia.

Edipresse a fost prezent pe piata din Romania in asociere cu Antonios Liberis - partenerul sau grec, din 1998. Parteneriatul a fost extins la inceputul lui 2002, prin preluarea publicatiilor apartinand Axel Springer Group, de pe piata din Romania. Incepand din iunie 2004, Edipresse detine 60% din pachetul de actiuni al Romanian Publishing Group, restul de 40% fiind detinut de Axel Springer. Din februarie 2005 Romanian Publishing Group SRL a devenit Edipresse A.S. SRL

Axel Springer AG are ca domeniu principal al activitatii ziarele, revistele si canalele de distributie digitala. Activitatea internationala in domeniul ziarelor si revistelor in Europa de Est se concentreaza pe Ungaria, Polonia, Cehia si Rusia; in vestul Europei se focalizeaza pe Franta, Spania si Elvetia. In 2004 a pus bazele dezvoltarii catre piata est asiatica prin deschiderea unui birou in China.

Fondat in 1946 de catre editorul cu acelasi nume, Axel Springer este in prezent cel mai mare grup de presa din Germania. Cu peste 150 ziare si reviste in 27 de tari, 10700 angajati, vanzari de 2402 milioane euro, un profit net de 147,5 milioane euro pe an, Axel Springer este una dintre cele mai importante companii media la nivel international. ( Iulian Toma)


PUBLICITATE: