Graffiti BBDO a luat argint cu "Dosarele Istoriei" la New York Festivals 2005
Miercuri, 27 Iulie 2005

( AdPlayers.ro ) Agentia Graffiti BBDO a castigat argintul (Silver WorldMedal) la Festivalul de Publicitate de la New York, sectiunea Design, Print and Outdoor, pentru campania de print “Dosarele Istoriei”.

Graffiti BBDO a luat argint cu Dosarele Istoriei la New York Festivals 2005

New York Festivals este una din cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala. In cadrul sectiunii Design, Print and Outdoor au fost inscrise in acest an un numar de 4300 campanii de print si outdoor din 62 de tari.

Lucrarile au fost jurizate online de aproape 100 de directori de creatie din principalele centre de advertising din lume. Printre membrii juriului din acest an s-a numarat si directorul de creatie al Graffiti BBDO, Adrian Preda.

“Este a patra recunoastere a valorii creative a agentiei la acest festival, dupa ce anul trecut a luat argint (cu printul Guiness, “Positive”), in 2002 - bronz (printul “Mainile” realizat pentru Dakino), iar in 2001 a fost finalista (cu lucrarea “Calendarul aniversar Graffiti BBDO”) “ spun reprezentantii agentiei.

Graffiti BBDO a luat argint cu Dosarele Istoriei la New York Festivals 2005

“Premiile dobandite de Graffiti BBDO, impreuna cu revista “Dosarele Istoriei”, la festivalul de la New Work, cât si la Ad’Or 2005 nu pot decat sa ne sporeasca satisfactia si, de ce nu, chiar mandria”. a declarat Mircea Suciu, Redactor Sef al revistei “Dosarele Istoriei”. Suciu mai cred ca “Oricum, meritul cel mare revine talentului creator al echipei de la Graffiti BBDO, in fata careia ne inclinam cu respect si careia ii dorim in continuare succes”

Cele trei printuri care formeaza campania Dosarele Istoriei – “Hitler”, “Lenin” si “Mao” – se bazeaza pe specificul revistei, conceptul "istoria pe scurt": momente esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Executiile reflecta conceptul prin schitarea trasaturilor celor trei figuri istorice. 

Pe langa printurile mentionate, campania “Dosarele Istoriei” a cuprins si spoturi TV si radio. Obiectivul campaniei a fost sporirea notorietatii publicatiei si cresterea numarului de cititorilor in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare.

La realizarea campaniei “Dosarele Istoriei” au contribuit Mircea Suciu – redactor sef al revistei “Dosarele Istoriei”, echipa Graffiti BBDO formata din Adrian Preda – Creative Director, Mihai Gongu  - Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director, Monica Garbur - A/V Producer si agentia Media Direction - Cristian Mucichescu, Account & Media Manager.

Creativitatea printurilor din campania “Dosarele Istoriei” a mai fost recunoscuta si la Ad’Or 2005, obtinand titlul de "Cel mai bun print" la categoria Divertisment si nominalizare la "Cel mai bun print al anului" ( Iulian Toma)


PUBLICITATE: