Propaganda face tezaur de la rusi
Marti, 14 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Agentia de publicitate Propaganda a obtinut doua premii si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), anunta oficialii companiei condusi de Adrian Tuluca (Director Executiv) si Dan Moldovan (Director de Creatie).

Propaganda face tezaur de la rusiTrofeele acordate agentiei de publicitate Propaganda sunt un Silver Apple si un Bronze Apple la sectiunea Print. Potrivit reprezentantilor Propaganda, agentia continua „operatiunea de recuperare a tezaurului de la rusi” – dupa ce anul trecut câstiga la acelasi festival tot doua premii – Aur si Bronz.

Argintul din acest an a fost câstigat pentru clientul SOS Medical Services, lucrarea Hello, al carei mesaj este încurajarea controlului femeilor pe timpul sarcinii. Este cel de-al doilea premiu obtinut de aceasta campanie anul acesta, dupa argintul de la Golden Hammer – Festivalul International al Tarilor Baltice din luna septembrie.

Tot în cadrul festivalului de la Moscova, agentia mai afirma ca a câstigat si un bronz la categoria Mass Media pentru lucrarea The Helmet, o executie din cadrul campaniei de imagine Radio Guerrilla. Propaganda a mai intrat pe shortlist la categoria Automobile si servicii auto cu lucrarea Mirror, brand Infiniti, client Zoom Motors.

Propaganda face tezaur de la rusi

AdPlayersFile Moskow International Advertising Festival (MIAF)

Festivalul International de Publicitate de la Moscova (MIAF, www.festival.ru/en ) are loc în fiecare an, traditional în luna noiembrie, reunind, spun organizatorii, în jur de 4000 de participanti din Rusia si din lume.

Cel mai mare festival de publicitate din Rusia, potrivit AdForum.com, este sustinut de organizatii puternice de publicitate din Rusia, printre care se numara Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia ( Russian Association of Advertising Agencies ) si Media Union.

Începând cu anul 1995, lucrarile locale sau internationale participante se întâlnesc în competitii precum “TV & Cinema Advertising”, “Print & Outdoor Advertising”, "Package & Label", "Internet Advertising", "Radio Advertising".


PUBLICITATE: