Rezultatele cautarii dupa : "comportamentul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Corina Stanciu, Co-Owner, g7: Brandurile care vor folosi AI nu doar pentru optimizare, ci pentru crearea de experiențe personalizate și relevante, vor înregistra o eficiență cu 25–30% mai mare în activările comerciale.
Joi, 23 Octombrie 2025
 Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
20 de ani Street Delivery pentru un București prietenos. Zeci de proiecte, dezbateri, dans în stradă și între idei pe strada Verona.
Vineri, 26 Septembrie 2025
 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest și aduce in prim-plan intrebările esențiale despre oraș: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr și informație.
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Cat cheltuiesc romanii in luna iubirii si cum sarbatoresc relatia de cuplu. Studiu Raiffeisen Bank Romania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
Luni, 16 Decembrie 2024
 In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
NewTech Academy lanseaza cursul de digital marketing, in parteneriat global cu grupul international de tehnologie Wawiwa Tech Training
Luni, 16 Septembrie 2024
 „Cursul propus de NewTech Academy este exact ce-ti trebuie daca vrei sa inveti cum sa faci marketing digital eficient, intr-o industrie care evolueaza constant. Vei invata nu doar sa folosesti uneltele digitale, ci si cum sa gandesti strategic, sa intelegi comportamentul publicului tau si sa optimizezi...
Parteneriat AI intre start-up-ul romanesc Brainactive.ai cu un pionier global pentru cresterea in cercetare de piata globala
Vineri, 09 August 2024

Prin acest parteneriat, Brainactive.ai si Cint le ofera organizatiilor care vor sa fie inaintea tendintelor cea mai recenta tehnologie in materie de cercetare, date precise, inteligenta umana si solutii bazate pe AI

Touched Romania lanseaza proiectul ”CyberAware in Jungla Digitala”, sustinut de Fundatia Orange
Miercuri, 07 August 2024

,,Criminalitatea online este, din pacate, un fenomen in continua crestere, mai ales in randul lor, pentru ca nu au informatiile necesare despre riscurile pe care le pot intampina cand folosesc retelele sociale si internetul”, a declarat Lidia Stoichici, director de dezvoltare in cadrul Touched Romania. ...

7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
 Cu 3 milioane de clienti la nivel mondial, din care 80% vanzari online, Adore Home din Turcia vizeaza o fabrica de mobila in Romania
Miercuri, 05 Iunie 2024
 Tunc Kagan Yilmaz, Cofondator si CEO: 
1 2 3 4 5 »