Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
PR
Carrefour Romania doboara GUINNESS WORLD RECORDS la cea mai lunga prajitura. Peste 2 kilometri, comparativ cu 421 metri, vechiul record.
Joi, 04 Octombrie 2018
 Pentru realizarea preparatului au fost utilizate 2 tone si jumatate de faina si peste 5 tone de mere romanesti. Placinta a fost pregatita in laboratoarele proprii Carrefour, iar peste 100 de angajati din raionul brutarie din hipermarketurile din Bucuresti, Braila si Ploiesti au contribuit la inscrierea acesteia in...
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
Joi, 05 Octombrie 2023
 In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
Plati online prin PayU de 357 milioane de lei, 658.000 tranzactii. Crestere cu 22% de Black Friday.
Joi, 18 Noiembrie 2021
 ,,Daca in anii trecuti verticalele «vedeta» erau IT&C sau fashion, acum observam cumparaturi diverse, de la cafea sau parfurmuri&beauty la servicii medicale, pachete turistice sau chiar carburanti”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
Rol.ro vinde publicitate online cu Profesoara facand sex oral unui barbat la Vodafone nelimitat, seara si in weekend
Marti, 14 Octombrie 2008
La un tarif lista de 50 de lei pentru o mie de afisari (CPM), Rol.ro planifica cu generozitate in paginile „Profesoara facand sex oral unui barbat”, campania „nelimitat,...
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Larisa Toader a fost numita CSD la Ogilvy Public Relations
Miercuri, 14 Ianuarie 2009

Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations

Doua noi arome in ediție limitată de iarnă HELL ENERGY
Marti, 16 Decembrie 2025
Apple Pie È™i Candy Cane sunt noile arome, in ediÈ›ie limitată de iarnă, de la HELL ENERGY  
Jetix si LazyTown au inchis Sos. Kiseleff  pentru copii
Sambata, 31 Mai 2008

Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”

Aproape 10 milioane de cafele Americano to go vandute in ultimul an in statiile OMV
Luni, 10 Septembrie 2018
 „Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV. 
BIC- BTL si PR, raman la Brands&Bears
Marti, 09 Mai 2006
Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Instalatia concept IQOS World: O noua perspectiva, in cadrul Romanian Design Week
Joi, 20 August 2020
 Potrivit autorilor evenimentului, principala destinatie Romanian Design Week 2020 va fi Combinatul Fondului Plastic, unde vizitatorii pot descoperi expozitia centrala si instalatia IQOS World: O noua perspectiva. De asemenea, in perioada 13-20 septembrie, spatiul Qreator by IQOS va gazdui Design Flags, o serie de...
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri