Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Doua noi arome in ediție limitată de iarnă HELL ENERGY
Marti, 16 Decembrie 2025
Apple Pie și Candy Cane sunt noile arome, in ediție limitată de iarnă, de la HELL ENERGY  
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Proiectul Kaia pentru copii refugiati din Ucraina: 1.200 de copii, 75 de voluntari, donatii din Europa
Vineri, 25 Martie 2022
 Peste 1.200 de copii ucrainieni aflati in 8 centre de refugiati din nordul Capitalei au fost implicati in activitati educativ-distractive in cadrul centrelor Kaia implementate incepand cu data de 8 martie prin eforturile celor 75 de voluntari care s-au alaturat proiectului initiat de Loredana Visa, director general...
McCann PR a preluat comunicarea brandului vinicol de tara „Wine of Moldova”
Luni, 24 Iulie 2023
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii...
PR
Noua oferta de creditare lansata de Telekom Banking. De la 70.000 lei la 150.000 si dobanda fixa de la 7,9% la creditele in lei
Miercuri, 18 Septembrie 2019
 Dobanda fixa incepe de la 7,9% pentru creditele de refinantare cu sume egale sau mai mari de 70.000 lei si cu o conditie - virarea unui venit lunar de minimum 2.000 lei intr-un cont deschis la Telekom Banking. Pentru creditele noi, dobanda fixa incepe de la 8,9% si variaza in functie de suma creditului, de profilul...
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
Joi, 05 Octombrie 2023
 In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
PR
Carrefour Romania doboara GUINNESS WORLD RECORDS la cea mai lunga prajitura. Peste 2 kilometri, comparativ cu 421 metri, vechiul record.
Joi, 04 Octombrie 2018
 Pentru realizarea preparatului au fost utilizate 2 tone si jumatate de faina si peste 5 tone de mere romanesti. Placinta a fost pregatita in laboratoarele proprii Carrefour, iar peste 100 de angajati din raionul brutarie din hipermarketurile din Bucuresti, Braila si Ploiesti au contribuit la inscrierea acesteia in...
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Aproape 10 milioane de cafele Americano to go vandute in ultimul an in statiile OMV
Luni, 10 Septembrie 2018
 „Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV. 
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Noua campanie Superoitele Profi, conduse de Domifiigo
Luni, 28 August 2023
 “Valul de iubire si rasunatorul succes generate anul trecut de aventurile urseroilor ne-au inspirat sa le aducem micilor nostri clienti un nou prilej de bucurie,” declara Marta Krolikowska, Director de marketing si comunicare, Profi. “De asta data, ne prezentam cu un grup vesel si multicolor de...
BRAT vrea si online, n aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmnd sa fie cunoscute n aprilie 2007