Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%
Joi, 04 August 2005
Promotia marcii de bagaje si genti a fost organizata in 4 magazine Carrefour, iar reprezentantii marcii au in vedere alegerea unei agentii pentru anul viitor
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
Aproape 10 milioane de cafele Americano to go vandute in ultimul an in statiile OMV
Luni, 10 Septembrie 2018
 „Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV. 
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
 “Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Limitless Agency este noua agentie de SEO pentru Romstal, in urma unei licitatii
Vineri, 28 Iunie 2024
 Colaborarea dintre cele doua companii este rezultatul unui pitch castigat de Limitless Agency si are ca obiectiv principal optimizarea prezentei online a retailerului.
LONCOLOR lanseaza campania promotionala de vara ā€Castigi cu stil si culoare o croaziera pe mareā€
Luni, 29 Iulie 2024
 Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Salamul de Sibiu ar putea sa nu mai fie romanesc.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Nou Marketing & Communication Director pentru medicina integrativa de 12 mil. euro pe an
Luni, 11 Aprilie 2016
 Lider in solutii de medicina integrativa pentru un stil de viata sanatos, compania Secom anunta numirea lui Razvan Robescu in postura de Marketing&Communication Director si a Cristinei David pe pozitia de Trade Marketing Manager.
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
Vineri, 23 August 2013
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.

Libra Bank a ales Friends Advertising
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca  - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
Leo Burnett e in puterea BCR
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Management nou la Graffiti BBDO. Four Business Men, one Business Woman.
Vineri, 21 Iunie 2013
 Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Vel Pitar Roll4Ever, īn Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri