Lemarco Alb si Negru, de BIGGER Group
Miercuri, 17 Septembrie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

BIGGER Group si Lemarco lanseaza noua serie de executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun. Potrivit agentiei, campania continua aceeasi linie strategica, prezentand cele doua produse in care: Lemarco alb este un “zahar dulce de tot”, in timp ce Lemarco brun reprezinta “the dark side of sugar”.

 

Conform autorilor, clientul a venit cu ideea de a folosi familia Piersic pentru a comunica familia Lemarco…si dulce…si putin dark. Spotul pentru Lemarco Alb ruleaza din 8 septembrie pe principalele canale nationale: Pro TV, Acasa TV, Prima TV, Romantica si TVR 1, iar Lemarco brun se difuzeaza din 15 septembrie pe Pro TV, Pro Cinema, Discovery, Euforia TV si MTV. In completarea campaniei TV strategia de comunicare va incorpora un program de BTL de promotii in retail si o campanie de publicitate outdoor si indoor intr-un numar mare de locatii.

 

Alaturi de Mircea Radina – Director General Lemarco si Dan Liviu Popovici – Director Comercial Lemarco, cele doua spoturi s-au “cristalizat” prin contributia echipei BIGGER: Andrei Gurau – Senior Copywriter, Catalin Burcea - Art Director, Stefan Voloaca - Creative Director, Mihai Stanescu - A/V Manager , Anca Predus - Brand Communication Manager, Luminita Iordache - Brand Communication Executive, Razvan Mihai - Brand Communication and Strategy Director. Strategia media si planificarea spoturilor a fost realizata de Roxana Craciun - Media Manager, Mihaela Enache - Media Planner, iar strategia de BTL revine lui Silviu Chivu – BTL Manager. 

 

Spoturile a fost produse de Zero Productions, regizate de Anton Grooves si produse de Marius Ranete. DOP-ul a fost realizat de David Lee, pentru Lemarco Alb, si Viorel Sergovici, pentru Lemarco Brun. Fotograf: Alexandru Paul.

 


PUBLICITATE: