Spotul TV Cote dOr (Kraft) este semnat de Euro Rscg Rusia
Miercuri, 22 Octombrie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Kraf Foods Romania lanseaza marca, Côte d’Or. Lansarea pralinelor Côte d`Or va beneficia de o campanie nationala de comunicare care se va desfasura la TV, in presa si la punctele de vanzare. Oficialii de comunicare Kraft Foods au afirmat pentru AdPlayers ca spotul este semnat de agentia Euro Rscg Russia. Comunicarea a inceput din 17 octombrie, pe principalele canale de televiziune.

 

„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General Kraft Foods Romania.

 

Avand origine belgiana, ciocolata intra pe piata din Romania sub forma unor praline, avand ca tinta principala piata cadourilor dar si micile sarbatori de zi cu zi. Marca dateaza din 1883, atunci cand Charles Neuhaus, cel care avea sa devina unul dintre cei mai cunoscuti maestri belgieni in ale ciocolatei, a adunat creatiile sale sub umbrela Cote d’Or, ce avea sa primeasca recunoasterea Familiei Regale Belgiene.

 

Potrivit producatorului, pralinele au evolutia cea mai dinamica pe piata produselor din ciocolata,

cunoscand in 2007 o crestere de peste 25% in volume vandute si aproximativ 40% in valoare a vanzarilor. Considerate totodata cele mai pretioase si mai speciale dintre dulciuri, segmentul de praline premium a ajuns astfel sa detina o pondere de 30% in valoare in anul 2007 cu o crestere de aproximativ 60% fata de anul precedent.

 

Kraft

Kraft Foods Romania este o filiala a companiei americane Kraft Foods, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, avand venituri anuale care depasesc 37 de miliarde de USD. Compania are peste 100.000 de angajati si peste 180 de unitati de productie in intreaga lume. Kraft este cotata la indicele bursier S&P 100 (NYSE: KFT) si Indicii Dow Jones si Ethibel.

 

Prezenta in peste 150 de tari din intreaga lume,  Kraft genereaza venituri de peste 1 miliard de dolari doar cu 9 dintre marcile companiei: branzeturile, semipreparatele si dressing-urile Kraft, mezelurile Oscar Mayer, crema de branza Philadelphia, cafeaua Maxwell House; prajiturile si biscuitii Nabisco si marca Oreo; cafeaua Jacobs; ciocolata Milka, Côte d’Or si biscuitii LU.

 

 


PUBLICITATE: