BRAT vrea datele de audienta mai transparente
Vineri, 14 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Consiliul Director al BRAT a decis ca Regulamentul Tehnic al Departamentului Internet al BRAT (DI) a fost respectat in cazul siteurilor www.feminis.ro si www.eastrolog.ro. Decizia privind respectarea actualei definitii a unui website a fost luata ieri, in sedinta sa legal constituita.

 

BRAT a propus cu ocazia urmatoarei sedinte a Comisiei Tehnice a DI, din data de 18 martie 2008, sa se dicute  oportunitatea modificarii/completarii respectivului regulament tehnic, cu privire la definitia siteului web in vederea unei mai mari mari transparente a rezultatelor de trafic, printr-o imbunatatire a modului de prezentare a rezultatelor SATI. Decizia finala asupra oportunitatii acestor modificari va apartine Adunarii Generale a DI, la propunerea Comisiei Tehnice.

 

Decizia BRAT vine la scurta vreme dupa ce, odata cu anuntarea parteneriatului intre cele doua site-uri, cateva vorci din publicitatea pe internet au deschis discutia nerespectarii regulamentului BRAT privind definitia unui site web.

 

/ MEDIA

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media si oferirea catre membrii asociatiei de servicii de marketing.

 

In prezent asociatia reuneste 188 de editori, 25 de editori exclusiv web si 44 de agentii, regii si clienti de publicitate. De la aparitie BRAT furnizeaza date referitoare la auditul tirajelor publicatiilor din presa scrisa, din 2002 este furnizorul oficial al rezultatelor de audienta pentru presa scrisa (SNA), iar din 2006 ofera informatii detaliate despre grupurile tinta (FOCUS).

 

Incepand din 2007, BRAT realizeaza Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), ale caror date de audienta sunt utilizate in prezent de peste 200 siteuri web si 19 agentii si clienti de publicitate.


PUBLICITATE: