Rezultatele cautarii dupa : "produse"
Ordonare dupa: data / relevanta  
400.000 de euro pentru scoala, de la Balul de Caritate de Halloween
Joi, 30 Octombrie 2008

Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului

Trei surori Fine Goods la Brands & Bears si Media Investment
Vineri, 08 Octombrie 2010
 Tras de casa de productie Dove Production si Radu Muntean, serviciile de branding si packaging sunt asigurate de Brands & Bears, iar Media Investment (The Group) administreaza contul de media.
In prezent director interimar, Anca Gheorghe va candida la sefia marketingului si vanzarilor TVR
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
 Fost consilier pe probleme de marketing al presedintelui-director general al TVR - Alexandru Lazescu, Anca Gheorghe a fost numita director interimar al Directiei Marketing si Vanzari din TVR, incepand cu data de 10 ianuarie 2011

Carrefour Romania participa la Forumului Traditiilor Creative de la Muzeul Taranului
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
Brânzas face rebranding Redox
Vineri, 29 Iunie 2007
"Redesenarea brandului Redox a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, complexe si distincte, care sa dea amploare si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei" spune Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas
Bittman si Harabor joaca in Clubul Selgros. Regia: Lucian Georgescu, GAV
Miercuri, 29 Aprilie 2015
 Amatori de bunataturi in “Clubul Selgros”, Dan Bittman si Manuela Harabor sunt noii protagonisti ai campaniei “Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi.” dezvoltata de GAV pentru Selgros.

Invatamantul profesional pregateste cel mai mult in mecanica auto, turism si industria textila
Miercuri, 03 Iunie 2015
 Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior

15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Mos Craciun, la concurs de desene Carrefour
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
EXCLUSIV: Iulian Padurariu este noul executiv local de la Scala JWT
Miercuri, 12 Mai 2010
 Fostul marketing al Murfatlar si partener Trout & Partners Romania, Iulian Padurariu a lucrat alaturi de agentiile Next Advertising si Cap la cresterea vinurilor Murfatlar,...
Ringier Romania vrea tipografie si distributie noua
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Grupul Ringier Romania vrea sa investeasca masiv in piata media cu scopul de a dezvolta o infrastructura solida, principalele directii ale investitiilor vizeaza capacitatea tipografica si forta de distributie
45 de designeri in piele si peste 1000 de produse vin la targul de design Materia
Joi, 02 Noiembrie 2017
 Creat si sustinut de Platforma A U T O R  si incurajat de Romanian Design Week, evenimentul de pe 4 si 5 Noiembrie de la Sala Dalles din Bucuresti este primul targ contemporan de...
10.000 -15.000 EUR platforma online Danone.ro, dezvoltata cu Hippos
Marti, 17 August 2010
 Danone Romania relanseaza platforma de comunicare online dupa ce a ales anul trecut sa lucreze pentru servicii de comunicare online cu Hippos, agentie cu care a mai dezvoltat...
Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.

Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de...
BSH investeste in Romania 110 milioane de euro intr-o fabrica de 1 milion de masini de spalat rufe pe an
Vineri, 30 Martie 2018
Pe langa Germania, Spania si Polonia, noua locatie din Romania va fi in viitor, cea de-a patra fabrica de masini de spalat din Europa.
Nume cu greutate in tone la Piata FMCG Forum, pe 2-3 iunie
Vineri, 27 Mai 2011
 Robert Redeleanu (CEO, Scandia), Radu Timis (President Cris-Tim Group), Victor Armaselu (VP Sales & Distribution Ursus Breweries), Alexandru Vlad – GM,Selgros – dar si alte nume grele ale unor jucatori din productia si distributia de larg consum vin la evenimentul organizat de revista Piata
Indesit Company contopeste Hotpoint si Ariston si vrea cresterea marcii Indesit de la 45% la 60%
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company