Rezultatele cautarii dupa : "premium"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Vineri, 29 Iunie 2007
Crescut cu grija, astfel incat proiectul include acumemisiune TV, revista tiparita, Internet si, mai nou, o emisiune radio, agentia de publicitate Babel Communications a lansat Misiunea Casa in urma cu 4 ani, platforma media urmand sa mai includa un portal de comert online si chiar o baza de date cuprinzand companii din domeniul costructiilor
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Joi, 29 Martie 2007
Sub titlul "Vreau sa stau si eu aici", agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea pana in anul 2008 "langa padure", potrivit agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul īl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
Miercuri, 28 Februarie 2007
Clubul Companiilor de Relatii Publice si Daedalus Consulting au finalizat primul studiu asupra imaginii si utilizarii relatiilor publice īn Romānia, desfasurat pe baza a 200 de interviuri cu reprezentanti ai companiilor care utilizeaza sau intentioneaza sa utilizeze servicii de relatii publice, la nivel de director de comunicare, director de marketing sau director general
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atāt īn ceea ce priveste seminariile, cāt si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Luni, 12 Februarie 2007
Sub titlul "Traim īntr-o lume plina de MMS-uri, trimite-le pe toate!", Cosmote Romānia deruleaza campania integrata de comunicare pentru a sustine lansarea serviciului MMS, campania fiind semnata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes si derulata de UnitedMedia
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Vineri, 22 Decembrie 2006
Michael Schroeder, Director General al trustului german spune ca "Burda Romania a devenit o data cu aceasta preluare (Autoshow ), cel mai important editor pe piata publicatiilor auto din Romania, avānd īn portofoliu 2 reviste premium" (Autoshow si Quattroruote n.r.)
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei īn Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, Jadore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot īsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, īntr-o lume magica īn lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, īnsufletit de pasiunea pentru ciocolata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: