100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ursus lanseaza noua sticla URSUS Twist-off de 330ml, destinata in mod special restaurantelor, teraselor, cluburilor si barurilor. Noua “forma de succes” si locatiile carora aceasta este destinata, au oferit si inspiratia pentru campania de comunicare, spun autorii acesteia. 

„Prin lansarea noii sticle Twist-Off, URSUS isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine o cota de 50% conform datelor MEMRB”, a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS. „Pe ultimele sase luni URSUS a raportat o crestere de 31%”, a mai spus el”

Obiectivele campaniei sunt prezentarea noii sticle URSUS Twist-Off care, potrivit agentiei, prin forma si caracteristici, spiritul inovator si modernitatea marcii, prezinta continuarea unei comunicari consistente cu platforma care asociaza brandul momentelor de succes si consolidarea ei ca bere premium in constiinta publicului consumator de URSUS.

Spotul TV a fost  conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, costul acestuia ridicandu-se la aproximativ 100.000 de euro.

Campania media cuprinde spotul TV, in varianta de 30 de secunde si doua versiuni de 20 de secunde, ruland pe toate canalele relevante pentru publicul tinta. Aceasta mai cuprinde inserturi de presa si diverse activitati de promovare pe litoral.

Spotul URSUS Twist-off prezinta intr-un tempo dinamic povestea unui alt fel de succes, respectand platforma de comunicare URSUS si fiind in concordanta cu spotul generic de imagine.

Potrivit agentiei, sloganul campaniei trebuia sa fie in stransa legatura cu noua platforma de comunicare - care asociaza berea URSUS momentelor de succes si sa facaa un up-date imaginii sticlei destinate in mod special restaurantelor, teraselor, cluburilor si barurilor (capacul care se deschide prin rasucire, capacitatea de 0,33l, eliminarea etichetei si logo-ul embosat in patru puncte).  Autorii campaniei spun ca au decis ca linia care armonizeaza cel mai bine aceste cerinte este  sloganul “Noul Ursus Twist-Off. Pentru un alt fel de a sarbatori! „

Autorii campaniei sustin ca « URSUS - The Partymaker » prezinta o reusita ne-conventionala intr-un domeniu putin explorat in Romania, pentru care spontaneitatea, capacitatea de a inova si imaginatia sunt obligatorii. Spotul este filmat in mediul animat pe care-l reprezinta cluburile si viata de noapte apelandu-se si la un element inedit – un autobuz doubledecker.

AdFile

Advertiser: Ursus Breweries

Produs: Ursus Twist Off

Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS

Mugur Nicolae, Brand Manager URSUS

Agentie: Publicis Romania

Account manager: Emanuela Ionescu;

Director de creatie: Razvan Capanescu;

Art-director: Cristian Anton;

Senior Copywriter: Silviu Nedelschi;

Copywriter: Alina Covalcic;

AVF Production Manager: Camelia Efrimov.


PUBLICITATE: