
(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)
Brands&Bears a organizat lansarea Selected Gold, pentru Elite Romnia. Evenimentul care a avut loc de curnd la Fratelli, s-a desfasurat ntr-o prima faza cu jurnalistii si mai apoi cu partenerii Elite Romnia.
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am cstigat-o n urma cu 10 zile, a declarat, pentru ADPLAYERS.RO, Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears. Clientului i-a placut foarte mult conceptul nostru, este adevarat, doar partea placuta a evenimentului de lansare, care a trebuit pregatit n 10 zile din momentul n care am aflat ca am cstigat proiectul.
Seful agentiei de publicitate spune ca O echipa de 5 - 7 oameni, inclusiv creatia, s-a ocupat de tot ceea ce nseamna propuneri, aprobari, pregatirea evenimentului, contactarea tuturor jurnalistilor si persoanelor implicate sau invitate la eveniment.
Ne-am implicat foarte tare pentru ca ne-a placut foarte mult produsul. Si nu e nicio lauda de interviu, spune Bulfinschi. Cutia arata foarte bine. Design-ul de ambalaj este foarte bun. Este un produs cu adevarat premium care ne-a inspirat sa facem ntregul eveniment de lansare.
