Rezultatele cautarii dupa : "copy"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
Schimbare la varful DENTSU CREATIVE. O noua echipa care va devolta business-ul din Romania
Vineri, 24 Februarie 2023
 DENTSU CREATIVE, agentia de creatie la nivel global a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunta o noua echipa care va devolta business-ul din Romania.
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
Luni, 26 Septembrie 2022
 ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai...
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Propaganda cauta copywriter. ,,CV fara portofoliu nu citim”. P.
Vineri, 10 Septembrie 2021
Trimite-ne un CV + portofoliu la hr@propaganda.ro
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
Vineri, 29 Martie 2019
 Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Bravos Natiune tinteste 1 Milion de utilizatori! Platforma de umor cu continut preponderent video, reportaje si interviuri s-a lansat de curand.
Vineri, 18 Mai 2018
Dezvoltata tehnic de echipa de veterani in distribuirea continutului video de la Turn Digital, platforma BravosNatiune.ro promite umor filmat cu echipamente de ultima generatie.
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
'Gogule, ce vorbesc astia aici? Hai, ca tu trebuie sa stii, doar esti copywriter-ul pe Pampers, ce dracu! Fozzie si Patrick Andre de Hillerin, in Catavencii.
Miercuri, 08 Martie 2017
Despre o intalnire cu o echipa multinationala de creatie pentru lansarea Pampers in Rusia, salarii si cum se facea nota de plata unui client pentru un copywriter sau arti director, dar si despre salarii de 200.000 de lire  - cat castiga un coleg de breasla in Londra, vorbeste astazi la aproximativ doua decenii distanta, Patrick Andre de Hillerin in Catavencii.
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
Creativitatea a iesit in strada. Imagini adplayers cu ce-au strigat peste 100.000 de oameni.
Joi, 02 Februarie 2017
 Altadata antrenata sa informeze ori sa faca vizibile mesajele de responsabilitate sociala, aseara creativitatea a pus mana pe hartie si pe creioane negre sau colorate si a coborat in strada sa-si strige disperarea de a nu fi de acord cu ordonantele de urgenta care apara hotia si nedreptatea
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Petre, Petre: Cat imi dai sa-ti vand “Primul an de publicitate?
Joi, 23 Ianuarie 2014
 
1 2 3 4 »