Adviser | Chillimedia promoveaza Liziera
Joi, 29 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea pana in anul 2008, potrivit  agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente.

„Clientul cumpara si planifica media prin noi”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Grecea (foto), Creative Director si Managing Partner la Adviser | Chillimedia.

Potrivit agentiei, campania se desfasoara la nivelul Bucurestiului pe outdoor, indoor in locatii neconventionale, in presa de afaceri si in cea specializata precum si prin internet. La targul imobiliar Condominium Fair incheiat recent adviser | chillimedia a creat pentru Liziera si un stand care urmareste acelasi concept creativ. Un stand aproape in intregime vegetal in care au fost integrate armonios, potrivit agentiei, materialele de prezentare si un living pentru discutii cu potentialii clienti.

“Complexul Rezidential Liziera va fi amplasat chiar langa padure, folosind in mod inteligent spatiul verde adiacent, care reprezinta peste 70% din suprafata ansamblului”, spune Cristina Nicsulescu, Director de Strategie la Adviser | Chillimedia. „De aici a rezultat conceptul creativ care sta la baza campaniei de promovare: e minunat sa traiesti langa padure”

“Campania are ca vizual cheie o situatie simpatica de dialog intre un personaj uman si o veverita”, spune Mihai Grecea, Creative Director la Adviser | Chillimedia. „O fata si o veverita fac schimb de bunatati specifice lumii din care provin: o nuca pentru o prajitura”.

„E o intalnire intre doua lumi care descrie metaforic ce se va intampla la Liziera. Un cartier cu avantaje irezistibile care te fac sa exclami, cum se vede si in headline-ul campaniei, „Vreau sa stau si eu aici”, la fel ca in cantecelul celebru”, adauga Grecea.

Campania mai include, spune agentia, si cateva executii pe medii neconventionale. In locatii indoor si outdoor premium din Bucuresti – centre de afaceri, hoteluri si centre comerciale – au fost amplasate insule verzi cu vegetatie reala care imita un colt de padure in care se afla plasat cate un panou asemanator cu cele create de catre padurari. Pe panouri este scrisa o maxima specifica ocolurilor silvice dar folosita, de asta data, in sprijinul mesajului campaniei Liziera: “Cetateni, cine are padure, are aur. www.liziera.ro”.

 

AdPlayersFile

Adviser | Chillimedia este o agentie full-service care a preluat, in 2005, dreptul de folosire a marcii Adviser. Agentia are in prezent o echipa de 16 oameni. Mihai Grecea a declarat pentru AdPlayers ca agentia a avut in 2006 o cifra de afaceri care a depasit 700.000 EUR.

Printre clientii agentiei se numara: MOL Romania, NewTown Residence, P&G (brand-urile Gillette, Braun, Duracell, Oral B - btl), CB Richard Ellis, Liziera, Recife Residence, MGA - Placofix, Manoil Mall Galati, PCFUN.RO, Kanal D (web).

Initiatorul proiectului Liziera este Ferco Investment, societate care face parte dintr-un grup care  si-a dezvoltat afacerea in zona investitiei si a dezvoltarii imobiliare prin proiecte in Marea Britanie, Statele Unite, Germania, Canada, India, Ungaria si, in prezent, in Romania.


PUBLICITATE: