Indesit Company contopeste Hotpoint si Ariston si vrea cresterea marcii Indesit de la 45% la 60%
Miercuri, 30 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Indesit Company, si-a prezentat strategia pe termen mediu in cadrul careia a subliniat ca marca Indesit va capata o pondere si mai mare in portofoliul companiei. In acelasi timp, spun reprezentantii companiei, marcile Hotpoint si Ariston vor forma marca Hotpoint|Ariston, combinand, in viziunea producatorului, potentialul international al marcii britanice cu traditia si stilul marcii italiene, pentru consolidarea pozitiei pe segmentul premium.

Reprezentantii companie sustin ca acest moment va marca si o modificare a scopurilor strategice ale companiei atat pentru brandurile Indesit cat si pentru nou-lansatul Hotpoint|Ariston. Strategia companiei prin introducerea marcii Hotpoint|Ariston are ca fundament intreaga gama de produse Ariston care va fi re-branduita, precum si lansari de noi produse.

Ca venituri din vanzari, Indesit Company isi propune sa creasca procentajul din vanzarile aferente marcii Indesit si influenta acestuia asupra veniturile grupului, de la 45% cat este in prezent la 60%, iar in ceea ce priveste brandul Hotpoint|Ariston sa-i pastreze si sa-i consolideze pozitia pe segmentul mediu-high in concordanta cu realitatile pietei de electrocasnice internationale la ora actuala.

“Contopirea dintre Hotpoint si Ariston” declara Francesco Trovato (foto), Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company, “este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea".

Trovato a mai spus ca "aceasta decizie este un semnal puternic destinat pietei legat de noua noastra strategie, de a oferi o vizibilitate maxima pe piata unui brand  si unei game de produse, rezultatul unor investitii majore in inovare si comunicare”. 

Potrivit oficialilor de comunicare, Indesit Company ocupa in prezent pozitia a doua pe piata producatorilor de aparate electrocasnice din Romania in ceea ce priveste vanzarile volumice cu o cota de piata de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.


PUBLICITATE: