Sanoma Hearst lanseaza colectia de toamna-iarna Harper’s BAZAAR
Luni, 07 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sanoma Hearst Romania aduce pe piata romaneasca Harper’s BAZAAR. Potrivit editorului, revista de moda si frumusete va fi lansata pe 29 august 2007, va avea 200 de pagini, va fi editata, pentru inceput, cu o frecventa trimestriala. Conform reprezentantilor sai, Editia romaneasca se va adresa femeilor rafinate, stilate si cu venituri mari si va fi publicata intr-un tiraj de 25,000 exemplare. 

BAZAAR se concentreaza pe piata de lux si va acoperi de la tot ceea ce este nou pana la ceea ce va urma, de la pret-a-porter la couture. Pretul de coperta al revistei va fi de 9,9 lei. Tariful lista pentru o pagina de publicitate va fi de 18.000 lei ( aproxiamtiv 5,500 EUR, estimare AdPlayers)

Cezar Burlan (foto), Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania a declarat pentru AdPlayers ca principalele domenii tinta spre care se va indrepta publicitatea din Harper’s BAZAAR vor fi Moda si accesorii moda, cosmetice, ceasuri si bijuterii, decoratiuni interioare, electronice, auto, servicii financiare, imobiliare. Executivul de vanzari spune ca aparitia Harper’s BAZAAR pe piata romaneasca a starnit deja un mare interes clientilor de publicitate.

“Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii in primele editii ale revistei”, mai afirma Cezar Burlan, care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla.

AdPlayersFile

Cea mai longeviva revista de moda din lume, conform reprezentantilor Sanoma Hearst, revista Harper’s BAZAAR este un veritabil initiator al jurnalismului de moda si frumusete din SUA. Titlul a debutat pe piata americana in anul 1867 ca prima revista de moda din Statele Unite. In primii ani a fost editata saptamanal, pe hartie de ziar si se adresa femeilor din clasa mijlocie si superioara.

In 1901 Harper’s a devenit editie lunara, in formatul in care se afla si astazi pe piata. Potrivit editorului, Harper’s BAZAAR este considerata un adevarat arbitru al luxului in 23 de tari din lume, inclusiv Marea Britanie, Australia, Japonia, Venezuela, Singapore, Tailanda, Rusia.

Harper’s BAZAAR este a doua revista editata de Sanoma Hearst Romania sub licenta Hearst INC., dupa titlul Cosmopolitan, in 1999. Din portofoliul trustului de presa Sanoma Hearst Romania mai fac parte de asemenea Beau Monde, FHM, National Geographic, mami, Casa si Gradina, Femeia., Femeia de Azi si Story.


PUBLICITATE: