Rezultatele cautarii dupa : "practic"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
Marti, 07 Iulie 2015
 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Va modera “Live ura pe Internet la ICEEfest. Tolontan: Less hate, more speech
Marti, 02 Iunie 2015
 
Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015
 Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

Noaptea Concurentei Agentiilor. Ce agentii de media fura in publicitate? (I)
Luni, 19 Ianuarie 2015
In timp ce unii oameni de publicitate se distreaza copios citind in presa e-mailurile altora, industria de publicitate romaneasca marcheaza un nou record negativ, la doi ani dupa Ordonanta de Urgenta nr.25 care interzice intermediarilor cumpararea spatiului publicitar TV in procesul de achizitie media pentru clienti. 
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde

 

Agentii multinationale anti-concurenta in Romania? 11 jucatori care controleaza 90% din piata amendati cu 3 Mil. EUR!
Joi, 02 Octombrie 2014
 La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
“Comunicarea la raft este esentiala Forum Print&Pack, cu Mihai Draghici, Geometry Global
Joi, 11 Septembrie 2014
 “Anumite aspecte in comportamentul shopper-ului nu vor putea fi adresate decat in fata raftului.”

 

UAPR spre Consiliului Concurentei: neparticiparea la practici dubioase nu pot fi anticoncurentiale
Vineri, 08 August 2014
 „Incercarea unor agentii de a scoate in evidenta ceea ce considerau a fi practici dubioase a fost interpretata drept un comportament de tip cartel” Radu Florescu, presedinte UAPR.
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR

 

Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Campania Digi Mobil semnata de Papaya, boicotata in Belgravistan!
Vineri, 30 Mai 2014
 Contactat de catre adplayers, Robert Tiderle a confirmat ca Papaya se ocupa de campania de lansare a serviciului de telefonie mobila digi Mobil, insa nu a dezvaluit detalii privind strategia de promovare.

Goodbye DDB. Am plecat la GMP. Volkswagen.
Luni, 27 Ianuarie 2014
 Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.

Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Regiile de media la raport: 2012 versus 2011.
Luni, 21 Octombrie 2013
 ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011. 
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Cele mai apreciate etichete din lume. Label Awards.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Premiate de competitia celor mai importanti jucatori din lume, asociatia internationala al producatorilor de etichete auto-adezive si produse adiacente FINAT numara 600 de membri si a avut inscrieri de la 52 de companii din 29 de tari.
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
“Ultima agentie idealista isi numeste Managing Director la 7 ani de la prima campanie.
Marti, 16 Aprilie 2013
 Daniel Gavrila devine Managing Director la Papaya Advertising. “Ultima agentie idealista”, dupa cum o numeste insusi noul manager, infiinteaza pozitia de conducere la 7 ani de la prima campanie

adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
« 6 7 8 9 10 »