De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
Vineri, 17 Iulie 2015
 
Sursa Foto: facebook.com

adplayers. Iulian Toma

De 15 ani in comunicare, din care 10 ani in ultima agentie de la care a plecat, unul din oamenii care construiesc de ani buni excelenta in comunicare s-a mutat.O parte dintre cititori il pot recunoaste usor "dupa tricou" si portofoliu.

Deocamdata adplayers va spune ca personajul este in publicitate din 2001. Cu vizite mai lungi sau mai scurte la Imagoo, Vitrina Felix Media, Friday&Friends, Tempo si BBDO, vorbim despre un om de publicitate conducator sau coechipier care au facut campanii cu peste 25 de premii la Effie, Ador, Internetics, Gala Societatii Civile.

A lucrat, practic, pentru aproape toate categoriile de comunicare. A avut printre clienti Orange, Romtelecom,Petrom,  UPC, Pepsi, Lays, Mountain Dew, Prigat, Mirinda, Star, Scandia Group, Orbit, Five, Juicy Fruit, Tuborg, Ursus, Timisoareana, Ciucas, Mercedez Benz, Muller, Allianz, Tiriac, Uniqa, Banca Romaneasca, Volksbank,Kiss Fm, Magic FM, Rock FM, Salveaza Vieti, Fundatia Mihai Nesu, Domo, Sensiblu, Volvo.

Daca astfel de oameni ar fi consultati inainte, probabil ca licitatiile cu zeci de agentii invitate nici n-ar exista in publicitate. Excelenta Sa este de parere ca multe dintre acestea pot fi de multe ori evitate printr- o comunicare mai buna intre echipele de proiect de la client si din agentie. O evaluare periodica a relatiei client-agentie este cheia bunei colaborari intre cele doua parti iar aceasta ar putea duce de multe ori la evitarea concursurilor in publicitate ci la succesul comunicarii.

Dealtfel, este doar unul dintre oamenii de comunicare pentru care adplayers si-a propus sa inaugureze si o noua serie de articole care ar trebui sa construiasca bunele practici in publicitate, marketing si media. Excelenta. Fie ca vorbim despre Excelenta in Licitatii, sau despre Excelenta in Comunicare, vorbim de Excelenta. De luni, in adplayers.

Mai mult in Oameni, Excelenta


PUBLICITATE: