10.000 de invitatii Slowly Veggie de la Burda. Vegetarieni, poftiti la masa!
Vineri, 23 Octombrie 2015
adplayers. Iulian Toma

Vegetarienii sunt poftiti la masa. Invitatia la Slowly Veggie, o masa cu de toate ale categoriei, este lansata de Burda Romania.

Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.

“Si in Romania publicul vrea sa fie informat in aceasta zona vegana, vegetariana, stil de viata sanatos, este un public deschis si avid de informatii de tipul acesta”, isi mai motiveaza aparitia publicatiei, reprezentantii Burda Romania.

Inspirata din bucataria vegetariana si vegana, prezenta in Germania, Polonia si Italia, revista Slowly Veggie! va avea o aparitie bianuala in Romania si se adreseaza unei comunitati care a descoperit in vegetarianism si veganism energie, sanatate, gust. Noua aparitie de la Burda Romania va putea fi achizitionata de la orice punct de difuzare a presei, la pretul de 9.99 lei.

„Sunt incantata ca in portofoliul Burda Romania adaugam un nou titlu” spune Susana Pletea, director editorial Burda Romania. „Slowly Veggie!” este mai mult decat o revista tiparita, este un concept pe care vrem sa il construim si sa il crestem atat in varianta tiparita, cat si in varianta online”.

In cele 100 de pagini sunt prezentate retete vegane si vegetariene, aperitive gustoase fara carne si deserturi tentante, din ingrediente sanatoase. In plus, editorii promit si retete de post, vegane, hranitoare si delicioase.

Printe invitatii primului numar al revistei se numara Laura Cosoi, care vorbeste despre proiectele sale si despre stilul de viata sanatos pe care l-a adoptat, Diana Luppa - Presedintele Asociatiei Vegetarienilor din Romania, care ofera informatii despre infiintarea asociatiei si despre proiectele ei.

Parte din trustul international de presa Burda International, editorul Burda Romania include branduri internationale puternice, cum ar fi Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Esquire si Marie Claire, precum si titluri romanesti cum sunt Practic in bucatarie, Casa Lux, Ioana, Femeia, Femeia de azi, Beau Monde si Mami.

Mai mult in Media, Presa Scrisa, Reviste

 


PUBLICITATE: