Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 adplayers. Iulian Toma

“Kubis Interactive a inregistrat venituri de cca 1 milion de euro pentru prima jumatate e anului 2015, in crestere cu 10% fata de aceasi perioada a anului trecut” a declarat pentru adplayers, Vlad Popovici (foto), Managing Director al agentiei.

Numarul 1 al companiei spune ca agentia interactiva pe care o conduce vizeaza si pe intreg anul 2015 o crestere de 10%, comparativ cu anul precedent.

“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.

40% Creatie, 30% Development, 15% Social media si 15% AV

Kubis Interactive este o agentie full service si ofera zona de strategie, creatie si concept, development, social media, audio - video si performance media. Dupa proiectia serviciilor in totalul veniturilor, compania este un business condus de serviciile de creatie.

“Partea cea mai importanta ca venituri, dar si prestigiu este zona de creatie, unde avem cca 40% din business. Urmeaza zona de development cu cca. 30%, la care se adauga cele de social media si AV cu cate 15% fiecare (ultima fiind intr-o crestere vizibila)”

Strategii noi

In 2015, agentia si-a concentrat eforturile in directia creativitatii campaniilor dezvoltate de agentie. “Numai creativitatea poate aduce acel plus de eficienta care face diferenta intre o treaba bine facuta si una exceptionala, despre care sa vorbeasca toata lumea cu admiratie” spune Vlad Popovici.

“Credem cu tarie in capabilitatile audio-video ale agentiei, pentru ca se consuma din ce in ce mai mult content video in online, si toate brandurile vor trebui sa se adapteze. Noi suntem pregatiti sa le oferim acest tip de content de calitate rapid si eficient din punct de vedere al costurilor”, explica managerul Kubis Interactive.

Clienti / Campanii recente

Printre campaniile si proiectele recent derulate de Kubis Interactive pentru clienti se numara: Grolsch - The Youtube Synthesizer, Dove - Real beauty is you, Grolsch – GuerriLive, Ursus - Virtual T-shirt.

Grolsch - The Youtube Synthesizer

“Grolsch - The Youtube Synthesizer” este un video Youtube atipic, la care poti canta ca la un sintetizator digital.Video-ul permite userilor sa creeze muzica folosindu-se de tastatura, fara sa fi fost nevoie de programare si fara sa fie un proiect special impreuna cu Youtube", spun autorii. "Ne-am folosit de o caracteristica Youtube pe care nu multi o stiau, functia jump-to,si am editat-o astfel incat userul sa aiba o experinta interactiva. Asa am transformat un simplu film pe Youtube in ceva extrem de creativ".

Dove - Real beauty is you

Sub titlul “Dove - Real beauty is you”, pe 8 Martie 2015, de Ziua Femeii, Kubis a lansat o campanie digitala integrata pentru Dove, cu scopul de a incuraja femeile din Romania sa se simta frumoase si sa aiba incredere in ele. Intreaga campanie s-a derulat prin intermediul Facebook, unde puteai sa-ti selectezi prietenele iar prin aplicatia Dove le putei urca poza de profil pe unul dintre cele mai utilizate dictionare online, langa definitia cuvantului "frumusete". 

Grolsch - GuerriLive

Grolsch – GuerriLive dezvoltat de agentia condusa de Vlad este primul show radio filmat si transmis live dintr-o locatie Grolsch. “Este printre primele campanii de continut digital de brand, cu un impact cultural puternic in Romania”, spun autorii proiectului. 

Ursus - Virtual T-shirt

Tot cu sprijinul Kubis, Ursus a lansat "Seara Ursus", o campanie nationala ce oferea ca premiu consumatorilor un tricou la fiecare 15 secunde. “Pentru o activare digitala a campaniei, am instalat un ecran virtual intr-una din cele mai aglomerate statii de metrou din Bucuresti. Instalatia permitea celor aflati in trecere sa probeze un tricou digital, pe baza software-ului Kinect.” 

In ultimele sase luni, Kubis Interactive a mai realizat si carrefour.ro, cel mai recent site pentru hiperrmarketul cu acelasi nume, dar si bonuscard.ro - o platforma realizata pentru Garanti Bank care pune la dispozitia posesorilor de Bonus Card toate informatiile legate de promotiile brandurilor partenere, reducerile de care beneficiaza si avantajele cardului.

Agentia condusa de Vlad Popovici a mai lansat si experimentalist.ro: “singura platforma online care aduna cei mai creativi tineri din Romania, indiferent de domeniul artistic in care activeaza” mai spun autorii. “Un spatiu virtual de intalnire unde "clasa creativa" isi etaleaza inventivitatea si isi prezinta cele mai noi lucrari. Platforma actioneaza ca un soi de main-stage digital pentru cei care chiar au ceva de aratat - cei mai buni dintre ei pot chiar sa obtina expunere nationala si internationala.”

Relatii de lunga durata

Kubis Interactive crede in relatiile de lunga durata intre agentie si partenerii sai. “Acest principiu sta la baza a tot ceea ce facem pentru si impreuna cu clientii nostri, pentru si impreuna cu oamenii nostri” afirma Vlad Popovici.

“Piata ne-a demonstrat ca acest lucru este sanatos – Avem clienti pe care i-am pastrat peste 5 ani de zile, avem oameni care sunt cu noi inca de la inceputurile agentiei”, conchide managerul.

 Mai mult in Interactive, adplayers report, Digital


PUBLICITATE: