Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
Marti, 07 Iulie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Spectacular - compania care a castigat in anul 2011 licitatia de reprezentare a publicitatii pe piata de media, are aproape 75% panouri anulate, potrivit unor surse adplayers apropiate companiei.

Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, starea de fapt de astazi este posibila dupa ce mai multe comenzi Spectacular au fost blocate sa decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.

Cel putin interesant este cum grupul de companii Euromedia, care a pierdut licitatia in anul 2011, prin compania Betacons, si-a pastrat si dupa licitatie dreptul de a derula publicitate la Metrorex pe panourile amplasate de aceasta companie in spatiile de la metrou contractate din anul 2007.  

In mod obisnuit cu un inventar vandut sub 50% si fara sa fie la prima vedere parte din neintelegerea intre Metrorex si Spectacular, casieria Euromedia zbarnaie acum cu aproape 100% grad de ocupare la Metrou, fiind parte din succesul de afaceri conjuctural al imposibilitatii Spectacular de a derula toate campaniile de publicitate la Metrou.

Cum se intampla ca la 4 ani de la licitatie si dupa o colaborare de milioane de euro, Metrorex sa nu mai dea voie partenerului sa sa afiseze publicitatea, favorizand un alt jucator din piata de media sa deruleze contracte de sute de media de euro pe an este o poveste pentru care adplayers a pus intrebari si are raspunsuri. Cele mai multe din nefericire, oferite de surse din piata sau in baza unor documente trimise pe adresa adplayers.

Interesant este ca speta a ajuns atat in instanta - compania Spectacular actionand in judecata Metrorex, cat si la Parlamentul Romaniei, Comisia pentru cercetarea abuzurilor, Coruptiei si pentru Petitii. 

Mai mult in Business


PUBLICITATE: