Rezultatele cautarii dupa : "partner"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Miercuri, 21 Februarie 2007
"AdPrint-ul de anul acest a adus un venit de 200.000 euro din taxe de participare la evenimente, īnscrieri si sponsorizari", a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), Presedintele festivalului AdPrint si managerul Millenium Communications, organizatorul competitiei de publicitate dedicate print-ului, care a īnregistrat īn acest an 328 de lucrari īnscrise
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One Romānia), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pārvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Vineri, 16 Februarie 2007
"Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR īnfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor īn an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera cāstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop īmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, īn zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Īntr-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curānd TopBrands pentru BusinessWeek Romānia vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al romānilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea īntreaga decāt pentru noi, dar a carui...
Joi, 11 Ianuarie 2007
Eveline Fabritius, Managing Partner la Splendid Media Interactive a confirmat, pentru AdPlayers, faptul ca revista online a saptamānalului economic din grupul Ringier va trece, īncepānd cu luna februarie, īn portofoliul de vānzari a diviziei interactive de la Splendid Media, dupa ce a fost reprezentata de NetBridge
Joi, 14 Decembrie 2006
Primul top al celor mai valoroase 50 de branduri romānesti "īncearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul", spune Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din Romānia partener al Habeas Inc. Email Trust Authority compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata romāneasca
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata romāneasca de profil īn ceea ce priveste volumul de vānzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa avānd ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta īn sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate īn spate de promoteri īn orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vānzare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















