Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007

Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Magnetique Marketing lanseaza noi produse pe piata online. MenReport.ro, unul dintre ele, se afla în prezent în teste de lansare. AdPlayers a spionat deja noul portal din care va pune la dispozitie o captura a primei pagini.

Printre sectiunile portalului MenReport.ro se numara Lifestyle, Sanatate, Fashion. Smashion, Family, Entertainment, Sports dar si Pornography, Sexorama, Games&Gambling, sau Dating&Relatii.

30.000 EUR, pe luna

Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReportEveline Fabritius (foto), seful editorului online Magnetique Marketing dar si Managing Partner al companiei Splendid Media Interactive spune ca noul portal are ca obiectiv de business declarat 30.000 de EUR pe luna (360.000 EUR pe an).

Fabritius motiveaza aparitia noului proiect prin faptul ca: “Nu exista nicio revista online care sa se adreseze barbatilor, în afara de cele de sport dar care sunt oarecum nisate”, este de parere sefa Magnetique.

„Mi-as dori sa vindem acest portal pe sectiuni”, adauga executivul companiei, “adica sa îsi gaseasca locul si un client de masini la sectiunile sale de interes, sa poata si o banca sa se advertizeze la sectiunea business”. Vorbind despre categoriile din meniu, ea spune ca “Exista si sectiuni de business, de lifestyle dar si pornography”.

“Elegant, chiar si la pornography”

Întrebata în ce masura crede ca advertiseri premium pot decide sa comunice în sectiuni ca pornography sau sex, managerul Magnetique afirma: “Continutul este si ne dorim sa fie unul elegant chiar si la pornography”. „Sunt ok, cred ca un client, dau un exemplu – BMW, nu stiu daca ar avea motive sa refuze promovarea în acel gen de articole de pornografie”, este de parere oficialul editorului online.

Despre legatura Magnetique - Splendid Media, reprezentanta editorului online dar si a diviziei interactive de la SplendidMedia spune ca “Menreport este un produs  al Magnetique Marketing - editor online. Punct. Compania are întradevar o colaborare cu SplendidMedia Interactive”.

Chiar daca este manager la ambele companii, Fabritius spune ca singura legatura între cele doua companii este ca SplendidMedia Interactive vinde proiectele Magnetique Marketing, editor care este interesat de rentabilitatea proiectelor sale. “Da, întradevar, am o pozitie privilegiata si pot face niste comparatii sa vad care sunt proiectele ( de la Marketing Marketing n.r.) care pot functiona”, a mai adagat ea.

“Cel mai mare portal de continut de la noi”

Despre obiectivele de audienta ale portalului, Fabritius spune ca „Menreport, în momentul de fata, cu structura lui care va fi vizibila saptamâna viitoare ( acum fiind într-o forma înca nefinalizata) are sansa, sau ma rog asa zic eu ca se va întâmpla, sa devina cel mai mare portal de continut de la noi”.

“Ce înseamna asta? Nu ne comparam cu Neogen care are cu totul alt model de business. Vorbesc doar de portal de continut. În momentul de fata menreport.ro are peste 200 de subcategorii ceea ce reprezinta foarte mull pentru un portal”, continua reprezentantul Magnetique.

„Ca model de business, asa cum spuneam mai înainte, vrem ca menreport.ro sa fie deschis advertiserilor de pe mai multe domenii care au ca target barbati. Aici intra si produse bancare, pot intra si masini, si bauturi, si asa mai departe”,

Dar la ce audienta vrea sa ajunga MenReport.ro ? “Ca audienta am vrea sa îl ducem în top20 de site-uri într-un an, lucru care se poate face investind si într-o campanie de promovare. Si asta înseamna TV, print si asa mai departe. Lucru pe care îl vom mai face si pe un alt produs pentru femei”, conchide Eveline Fabritius.

Brand Porno?

Nu ne-am putut abtine, pentru cititorii AdPlayers, si citam un început “lifestyle”, dintr-o sectiune „eleganta” MenReport, în care, spre exemplu BMW, nu ar putea avea, dupa cum spune executivul, nicio obiectie sa-si faca publicitate: Brand porno.

„Brandul Coca Cola... Brandul James Bond.... Brandul Victoria's Secrets. De ce nu, si brandul tau porno? Daca vrei sa construiesti un brand porneste cu ceea ce se vinde cel mai bine: pornografia!! Despre ce este vorba? Videochat!!! Dar nu de orice fel, pentru ca vrei sa construiesti un brand...”.

AdPlayersFile

Magnetique Marketing are în portofoliul sau revistele: iDieta.ro, Stiletto, Maze.ro. Ultimul proiect lansat de Magnetique Marketing, Men Report, este o revista online de lifestyle, adresata barbatilor.


PUBLICITATE: