Rezultatele cautarii dupa : "brat de"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
 De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Phoenix Media si Seaview Advertising in Monitorizarea Investitiilor in Publicitate OOH
Marti, 12 Aprilie 2016
De la inceputul lunii aprilie, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
 Publicitatea online “displaya scazut cu 7%
Miercuri, 15 Iulie 2015
 Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Telefoanele si tabletele in crestere de audienta la aproape 50% in SATI / BRAT
Miercuri, 13 Mai 2015
 
Kantar Media vine la BRAT sa vorbeasca de Ziua Cercetarii Media.
Luni, 03 Martie 2014
 Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Controalele in tipar vor fi publice, saptamanal. Presedintele BRAT nu are in atributii publicarea lor.
Luni, 06 Februarie 2012
 Decizia publicarii tirajelor culese in urma controalelor in tipografii a fost luata de Adunarea Generala a Departamentului de audit de tiraje
Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
Vineri, 03 Februarie 2012
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Ziarele pot cere BRAT mediile zilnice de tiraj
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Noua echipa de conducere BRAT
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
1 2 »