United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008
Joi, 07 Decembrie 2006

United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma )

United a demarat recent campania de lansare a mall-ului Liberty Center, pentru retaileri. Potrivit agentiei de publicitate, Liberty Center este primul mall cu patinoar acoperit si primul proiect comercial al  Mivan Development în Romania.

Licitatia

United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008Contul a fost câstigat în mai 2006, în urma unui pitch la care au participat înca 2 agentii, spun oficialii United. Câstigatoarea - agentia United, va realiza toate serviciile de comunicare pentru Liberty Center, atât pe partea dedicata retailerilor cât si pe partea de consumatori finali.

Cu o lansare programata pentru toamna anului 2008, Liberty Center consta, spune agentia, în aproximativ 25.000 mp spatii de inchiriat, dispusi pe 3 nivele, centrul comercial va avea, continua promotorii mall-ului, peste 100 de magazine si 700 de locuri de parcare subterana.

Mall-ul

Liberty Center va fi situat în partea de sud a capitalei, la intersectia strazilor Calea Rahovei si Progresului, si va strânge sub acelasi acoperis o gama larga de facilitati si servicii: supermarket, magazine specializate, cafenele si restaurante, cinema multiplex cu 6 sali, patinoar acoperit, banci, curatatorii, agentii de turism, agentii de servicii financiar-bancare si locuri special amenajate pentru distractia copiilor.

Prima campanie

Campania pentru retaileri este parte integranta din conceptul de lansare a centrului comercial si targeteaza, în prima faza, retailerii mari si medii. Obiectivul campaniei, pentru prima faza, este crearea notorietatii mall-ului în rândul retailerilor si atragerea “ancorelor”. Retaileri ca Spar si Altex au închiriat deja, spune United, spatii în viitorul centru comercial.

Mixul campaniei va cuprinde, precizeaza autorii, componente  ATL, PR si BTL, la care se adauga componenta de personal sales realizata de Colliers, agent exclusiv de vânzari. Partea de ATL e concentrata pe publicatiile de business – Ziarul Financiar, Business Magazin, Biz, The Business Review si Retail Guide/Europa Property.

Conceptul

“Din cercetarea pe care am facut-o, lucrul cel mai important pentru retaileri este zona de atractie pe care o au centrele comerciale”, spune Dan Cîrstea – Managing Partner United. „Cum zona de atractie a Liberty Center este aproximativ un sfert din populatia Bucurestiului, am concentrat comunicarea pe acest beneficiu”. Provocarea, spune executivul, „a fost sa adaptam acest beneficiu la ideea generala a brandului – Feel the Life of the City. Ce a rezultat este un ad si o campanie în care credem foarte mult.”

"Un concept îndraznet cere mai mult decât executii bune, afirma Tudor Jelescu, Creative Director, United. “Campania de print pentru retail, filmul de prezentare, website-ul si evenimentul de lansare au fost dezvoltate pentru a crea o imagine si un "feel" a ceea ce înseamna Liberty Center"

John Houghton, Senior Property Executive la Mivan crede ca “Designul architectural de ultima ora si prezenta brandurilor internationale, îi vor face pe vizitatori sa aiba aceeasi experienta a cumparaturilor ca în orice alt mare oras cosmopolit. Acesta este mesajul pe care vrem sa îl transmitem prin sloganul “Feel the Life of the City”, mai spune seful Mivan.

Evenimentul de lansare

Misiunea evenimentului de lansare din 8 noiembrie de la Howard Johnson a fost sa dea retailerilor o idee clara despre conceptul Liberty Center: un mall în care te distrezi mai mult decât oriunde. “Muzica, filmul de prezentare, materialele promotionale decorarea speciala a salii, pentru cei peste 300 de participanti la eveniment, au fost ingredientele unei petreceri fantastice”, afirma Claudia Cioc, Account Director -United.

AdPlayersFile

Mivan Development dezvolta proiecte imobiliare în peste 40 de tari, de peste 30 de ani. In Romania, Mivan opereaza din 1998 ca parte a joint-venture-ului Mivan-Kier. Grupul Mivan are sediul central în orasul Antrim din Irlanda de Nord.

Prezenta pe piata de publicitate din Romania din anul 2000, United( www.unitedcom.org  ) este o agentie de publicitate full-service independenta, potrivit companiei. Printre clientii agentiei United se numara proiecte de comunicare pentru Unilever, Credisson - Cetelem Romania, Dial Telecom, Konica Minolta, Colliers, Mivan, F. Hoffmann La Roche, Aedificia, Medicover, Jacuzzi, Marriott, Bluehouse, Euroest. 

United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008

AdFile Lansare Liberty Center

Advertiser: Mivan

John Houghton – Senior Property Executive,

Irina Stan – Marketing Manager  si

Carmen Corojan – Market Research and Sales Manager.

Agentie: United

Dan Cirstea – Managing Partner,

Tudor Jelescu – Creative Director/Art,

Ciprian Tudor – Creative Consultant,

Ciprian Banica – Copywriter,

Alexe Popescu – Art Director,

Silvia Nemes – PR Manager,

Claudia Cioc – Account Director,

Razvan Nicolescu – Production Manager,

Razvan Radu – Research Executive,

Ana Finisan – Junior Account.


PUBLICITATE: