Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Fostul Group Account Director la GMP, Ramona Sima este incepand din luna mai, Associate Director la BrandTailors
Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Cu 9 ani de comunicare, ea va prelua conducerea activitatilor companiei, ocupandu-se de extinderea portofoliului de clienti, de dezvoltarea expertizei de creatie si strategie
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
Istvan Molnar - unul dintre partenerii companiei, de curand revenit in managementul Media Mall ca Managing Partner, ii va prelua atributiile fostului General...
Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.