Felix Tataru, reactia GMP: 'In lipsa Ad'OR, anul acesta Effie a devenit, din pacate, teatrul frustrarilor celor care nu au cistigat cat ar fi vrut'.
Marti, 20 Mai 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Felix Tataru, Managing Partner GMP - reactie la scrisoarea deschisa catre organizatorii EFFIE 2008, trimisa de Razvan Matasel si Adrian Botan:

"Sa fim oare surprinsi de atitudinea celor 2 multinationale in fata a _inca_ unei agentii  independente care cistiga la Effie? (personal sunt surprins totusi  ca cea mai puternica agentie din Romania s-a lasat prinsa de strategiile marelui pierzator de la Effie 2007 si 2008, devenind aliati in acest demers).

Se pare ca in  lipsa Ad'OR, anul acesta Effie a devenit, din pacate, teatrul frustrarilor celor care nu au cistigat cat ar fi vrut.

Consecintele se vor repercuta asupra singurului festival care se bucura inca de credibilitate (dovedita si de participarea a peste 70 de jurati dintre care aproape 2/3 din zona marketingului ).

Consider ca este un atac lipsit de fair-play din partea celor doi, ca raspuns la dovada noastra de fair play dovedit in seara Galei cind am invitat agentia Lowe pe scena, dupa ce la categoria " Sustainned Succes", colegul meu Teodor Cucu, Strategul implicat pe contul Timisoreana a spus "multumim Lowe pentru primii doi ani" . Multumirile sunt evident pentru platforma pe care acestia au creat-o pentru Timisoreana si pe care GMP a continuat sa comunice cum a stiut mai bine.
 
Din punct de vedere procedural, la creditele inscrise in ambele cazuri sunt trecute agentiile GMP, Lowe si Zenith Media, cazurile fiind semnate de catre client, conform procedurii.

Restul ramine la latitudinea Comitetului de organizare Effie pe de o parte, dar si a industriei de publicitate pe de alta.

Asa cum am spus si pe scena si imediat dupa, consideram ca brandul Timisoreana este o poveste romaneasca de succes datorata muncii a mai multor oameni si companii, printre care si GMP, care acum are in grija acest brand. Dar iata ca asa se intampla pe plaiurile noastre ca atunci cand ceva merge bine, sa nu putem accepta asta si sa ne preocupe capra vecinului."

Multumim inca odata Ursus Breweries pentru increderea acordata echipei GMP dar multumim si agentiilor Lowe, pentru ceea ce a facut, cat si Zenith, pentru ceea ce facem impreuna in continuare".

 

 


PUBLICITATE: