Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Atunci am ales o forma de nebunie. Acum am ales o alta forma de nebunie, dar mult mai matura”, motiveaza Arsenoaiei de ce in urma cu 7 ani, cand lucra la Tempo, alegea Leo Burnett si de ce alege acum Tempo, dupa ce se va desparti de Leo Burnett.

 

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising spune intr-o discutie cu AdPlayers ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultimul an: 

„Ceea ce s-a intamplat in ultima vreme este o incercare de a defini ce inseamna leadership”, explica Arsenoaiei. „Daca pentru o agentie creativitatea standard este la indemana marii majoritati, noi am zis „hai sa incercam sa ne indreptam spre „communication ideas”.

 

Acum Co-Creative Director la Leo Burnett, Emilian Arsenoaiei va fi Chief Creative Partner la Tempo Advertising, din a doua jumatate a lunii mai.

 

AdPlayers: Am inteles ca propunerea a venit de la Dragos Grigoriu. Ce veti face mai exact la Tempo?

Emilian Arsenoaiei: Cred ca lucrurile pe care le-am facut dintotdeauna: Creatie de calitate, creatia de calitate acare sa creasca business-ul si care sa aduca renume, si premii. Premii de creatie, premii de ficienta, premii de strategie, intr-un cuvant premii in publicitate care sa aiba in spate business si crestere de business.

 

AdPlayers: Vii de la Orange - Leo Burnett la Orange - Tempo, de la Dialog (Tempo 2000 - 2001) la Orange (Tempo 2008)..

Emilian Arsenoaiei: Da, am lucrat in anii 200-2001 dar nu are nicio legatura plecarea mea la Tempo cu asta. In momentul de fata nu s-au stabilit conturile, pe ce anume se va lucra. In Tempo eu nu stiu care este statutul clientului Orange, habar n-am.

 

AdPlayers: Din comunicarea Tempo reiese ca veti coordona insa intreg procesul de creatie, proces care include si Orange

Emilian Arsenoaiei: Este adevarat ca vom coordona intreaga creatie, iar daca asta va insemna sa coordonam si contul Orange vom coordona, desigur, si contul Orange, insa acum repet, si o spun cu toate onestitatea, nu stiu care este situatia contului Orange la Tempo. Si v-as fi foarte recunoscator daca nu s-ar face speculatii pe aceasta tema.

 

AdPlayers: Ai lucrat la Tempo si ai ales, atunci, Leo Burnett. Astazi, lucrezi la Leo Burnett si alegi Tempo. Ce ai ales atunci, si ce ai ales acum?

Emilian Arsenoaiei: Atunci am ales o forma de nebunie. Acum am ales o alta forma de nebunie, dar mult mai matura.

 

AdPlayers: Cum ai comenta despartirea de Leo Burnett?

Emilian Arsenoaiei: Nu o voi comenta. Cred ca s-a comentat deja. Este o despartire pe care ei si-o asuma, si pe care mi-o asum si eu. Lucrurile se aseaza frumos, cu viitor cu perspectiva. Cel putin din punctul meu de vedere, asa ca nu am ce sa comentez. In plus nu imi sta in caracter sa arunc cu noroi sau sa provoc discutii de dragul discutiilor.

 

AdPlayers: Vorbim de o diferenta de viziune ?

Emilian Arsenoaiei: Da, acest lucru poate face posibila despartirea. Insa atat eu cat si Leo Burnett am spus-o in repetate randuri: cantitativ produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata din punctul meu de vedere.

 

Ceea ce s-a intamplat in ultima vreme este o incercare de a defini ce inseamna leadership. Daca pentru o agentie creativitatea standard este la indemana marii majoritati, noi am zis „hai sa incercam sa ne indreptam spre „communication ideas”.

 

Aceasta a fost o miscare si o migrare pe un drum greu de implementat, greu de acceptat, pentru ca, in momentul de fata este la faza de experiment. Cred ca primul rezultat, poate si cel mai frumos dintre ele, este campania „Bergenbier: Ziua barbatului”. Iar daca creatiei i se poate reprosa ceva este nivelul creativ al comunicarii, si in niciun caz nu i se poate nivelul revolutionar al ideii.


PUBLICITATE: