Tempo lanseaza compania de strategie de comunicare si branding Brand Motion
Miercuri, 11 Iunie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Tempo anunta lansarea Brand Motion, companie specializata in servicii de strategie de comunicare si branding. Potrivit reprezentantilor companiei, Brand Motion va furniza doua categorii de servicii: strategie si planning de comunicare, pe de o parte, si branding, pe de alta parte.

 

„Ne dorim ca Brand Motion sa isi faca cunoscute competentele intr-un timp cat mai scurt si sa dobandeasca o pozitie de autoritate, devenind o optiune principala a companiilor pentru consultanta de strategie in branding si comunicare.” a afirmat Vlad Grigoriu, Managing Partner Tempo, vorbind despre obiectivele noii divizii.

 

Nucleul noii companii este format din: Mihaela Stanoiu - Managing Partner and Strategy Development; Dan Bododea - Partner, Director Research and Insights; Delia Soare - Partner, Brand Consulting; Lavinia Bucur - Communication Planner; Luiza Binga - Consumer Research Analyst.

 

/ PROFILE

Cu o cifra de afaceri in 2007 de 14,5 milioane Euro, TEMPO Advertising este una dintre cele mai importante agentii de publicitate independente din Romania.

 

Portofoliul agentiei include atat companii locale, cat si internationale: Agricola Bacau (Agricola, Sav’or), Alka (Nutline, Prajitura Casei), Atlas Corporation (Apla), Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez (Teo, Savex, Feya), Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food (Maretti, Bruschetti), Orange, Petrom (Petrom City, corporate), Posta Romana, Raiffeisen Bank, Romcanada (West Park, Seven Hills), Scandic Distilleries, Sony Ericsson, Tenaris Silcotub, URBB (Skol, Carlsberg, Tuborg, Holsten, Orangina, Granini), Zwanenberg (Zwan, Lupak).

 

 

/ PEOPLE

Mihaela Stanoiu are o experienta de 11 ani in industria comunicarii. Inainte de a se alatura echipei Tempo, Mihaela a fost Head of Communication Planning pentru Procter & Gamble Balkans in cadrul Starcom si, cel mai recent, Brand Development Strategy Director la Bigger Group (fost Starlink), iar Luiza si Lavinia au facut parte anterior din echipa de strategie si planning a Mihaelei.

 

Cu o experienta de peste 9 ani la TEMPO, timp in care a ocupat, pe rand, pozitiile de Analist Media, Advertising Research Manager, Research & Strategy Manager, Dan Bododea a contribuit la lansarea si dezvoltarea unor marci consacrate: Skol, Agricola Bacau, Orangina, Flanco, Heidi, Posta Romana, Raiffeisen sau KIWI Finance.

 

Delia Soare a petrecut 3 ani in departamentul de Client Service al Tempo, avand intotdeauna o aplecare speciala spre strategie. A lucrat pe conturi precum Agricola Bacau, Atlas Corporation, Baneasa Developments sau Boom.

 


PUBLICITATE: