Rezultatele cautarii dupa : "participante"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Clujul detoneaza înca o editie a festivalului studentesc de publicitate C4 Creativity
Luni, 23 Aprilie 2007
Reunind la fiecare editie si peste 100 echipe de studenti, Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai impreuna cu cateva agentii de publicitate din Cluj-Napoca organizeaza a cincea editie a Festivalului Studentesc de Publicitate C4 Creativity
McCann: singura agentie româneasca premiata la Meribel (Polonia)
Marti, 20 Martie 2007
Dupa ce a câstigat un Radio Cristal si a avut 6 finaliste în competitie, oficialii agentiei de publicitate spun ca "McCann Erickson România este singura agentie româneasca premiata la festivalul de publicitate Meribel, în competitia ‘Central Europe Cristal’", la putin timp dupa ce oficialii GAV | Scholz&Friends au anuntat ca au câstigat o mentiune pentru spotul Tv Fabrikultura, din...
TV
Alka a convins 27.000 de utilizatori cu o singura zi de campanie
Luni, 19 Martie 2007
Competitia "Ingrediente pentru o zi perfecta", derulata pe parcursul zilei de 8 martie pe pagina web dedicata campaniei - www.alkaoziperfecta.ro, a convins într-o singura zi 27.000 de utilizatori din care peste 5.500 au înscris eseuri
Biletul la Gala Effie costa 476 sau 714 lei
Joi, 15 Martie 2007
Gala Effie Awards Romania 2007 va avea loc în cadrul clubului Bamboo, din Bucuresti, iar costul unui bilet este de 400 RON plus TVA (pentru membrii IAA/RAAA si 600 RON plus TVA pentru non-membri, clubul având o capacitate de 600 de locuri cu posibilitatea de suplimentare
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Intra AdPrint în razboiul agentiilor?
Luni, 12 Februarie 2007
Festivalul echipelor de creatie a anuntat pe lista câstigatorilor numele agentiilor, dând nastere mai multor întrebari
vezi 14.300 de fotografii Orange
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, în valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost înmânate câstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Propaganda face tezaur de la rusi
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, întrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
GMP a castigat Mr. Bricolage
Luni, 07 August 2006
GMP a castigat contul dupa o licitatie la care au mai participat Ogilvy&Mather, McCann Erickson, Advertigo si iMagic, agentia de publicitate urmand sa deruleze campania de lansare din toamna
Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Jumatatea de la Ad’Or 2006
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Finalist roman Clio Young Creatives
Vineri, 28 Aprilie 2006
Mihnea Gheorgiu (foto), Junior Copywriter la Leo Burnett este singurul creativ roman castigator al unui loc in finala Clio Young Creatives, unde a ajuns alaturi de cei mai buni 11 tineri creativi din intreaga lume
Din pacate, marea parte a agentiilor de publicitate nu percep inca intregul potential al design-ului de ambalaj
Vineri, 07 Aprilie 2006
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
Mihai Grecea: Complet deplasata lipsa de transparenta a organizatorilor editiei din acest an in relatia cu mass-media
Vineri, 07 Aprilie 2006
Despre EFFIE Awards Romania - Mihai Grecea, Creative Director & Partner, Adviser | ChilliMedia, agentie participanta la editia din acest an a festivalului eficientei in comunicare
Afrodita Blasius: In categorii explozive e inca greu de izolat contributia comunicarii in cresterea anuala
Vineri, 31 Martie 2006
Despre EFFIE Awards Romania - Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communications
« 5 6 7 8 9 »