GMP a castigat Mr. Bricolage
Luni, 07 August 2006

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

GMP a castigat contul de comunicare Mr. Bricolage, o marca celebra pe piata de bricolaj din Franta, potrivit agentiei de publicitate.

“Decizia a fost unanima. Ea a fost luata pe baza celei mai interesante propuneri creative care s-a evidentiat din pachetul propunerilor prezentate de cele 5 agentii participante la pitch”, a declarat Vlad Pacea (foto), Director de Marketing Mr. Bricolage Romania.

Oficialii de comunicare ai licitatiei de publicitate au declarat, pentru AdPlayers, ca, pe langa GMP, la pitch au mai participat agentiile Ogilvy & Mather, McCann Erickson, Advertigo si iMagic.

Lansarea, in toamna

Reprezentatii agentiei conduse de Felix Tataru spun ca GMP urmeaza sa inceapa campania de lansare Mr. Bricolage pe piata romaneasca in aceasta toamna, serviciile de media urmand sa fie asigurate de aceeasi agentie. Potrivit GMP, campania va fi una integrata si va include toate competentele agentiei: ATL, BTL si PR.

Motivand alegerea agentiei, Vlad Pacea de la Mr. Bricolage Romania a declarat: “Strategia propusa de GMP a urmarit cel mai bine ideile strategice de marketing cuprinse in brief.  GMP s-a evidentiat prin mixul de comunicare, canalele neconventionale propuse si interactivitatea departamentelor implicate in elaborarea strategiei”, a mai subliniat executivul de marketing.

Mr. Bricolage - numarul 3 pe piata franceza

Conform reprezentantilor agentiei de publicitate, Mr. Bricolage este cel de-al treilea jucator pe piata franceza de bricolaj. Compania este prezenta in acest moment in Franta, Belgia, Spania, Andorra, Madagascar, Argentina, Uruguay, Bulgaria si Maroc. Mr. Bricolage detine o retea formata din 600 de magazine si a depasit anul trecut cifra de afaceri de 1,7 miliarde de euro.

AdPlayersFile GMP

Potrivit oficialilor companiei, GMP se pozitioneaza ca o agentie de publicitate ce ofera toate serviciile de comunicare ( full service). Printre competentele principale ale agentiei se numara  consultanta si pozitionarea de brand, servicii ATL, BTL si PR. GMP a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro.

Printre clientii agentiei GMP se numara nume cum sunt Altex (CES) - ATL, Alcatel -PR, Centrofarm – ATL, DTH Television Group ( BOOM ) - ATL, PR, BTL, Euromedia – ATL, IPSEN- Smecta (ATL), Itsy Bitsy – ATL, Mr Bricolage – ATL, PR, BTL, Monte Banato - ATL, Posta Romana – ATL, Rosia Montana - ATL, PR, BTL, Raiffeisen – ATL, Terapia - PR , Unilever (OMO) -PR, ATL, Ursus Breweries (Timisoareana) - BTL .


PUBLICITATE: