Clujul detoneaza înca o editie a festivalului studentesc de publicitate C4 Creativity
Luni, 23 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai impreuna cu cateva agentii de publicitate din Cluj-Napoca organizeaza a cincea editie a Festivalului Studentesc de Publicitate C4 Creativity.

Delia Balaban (foto), Lector Doctor la Catedra de Comunicare si Relatii Publice de la Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca a declarat, pentru AdPlayers, ca la festivalul de publicitate participa echipe de studenti incepand cu anul 2 si terminand cu anul 5, provenind inclusiv din alte centre universitare, sau alte specializari universitare. Ca minima conditie, echipele participante trebuie doar sa aiba in componenta cel putin un student la Comunicare si Relatii Publice.

Potrivit Delei Balaban, pe langa parteneriatul Bancii Transilvania, agentiile de publicitate Vitrina Advertising, Amprenta Advertising, Reset Media, Trend Communication si-au facut deja o traditie din a sustine evenimentul ce reuneste printre participanti peste 100 de echipe de studenti clujeni.

In premiera la editia din acest an, printre sustinatori se mai numara si doua agentii de publicitate, si respectiv PR, infiintate de fosti studenti ai Universitatii Babes-Bolyai participanti la prima editie a festivalului studentesc, desfasurat in urma cu 5 ani.

Inscrierile in festivalul studentesc de publicitate C4 Creativity au loc pana maine, 24 aprilie. Evaluarea echipelor care primesc cate un brief de participare, are loc in perioada 20-23 mai, urmand ca rezultatele si castigatorii premiilor sa fie facute publice pe 24 mai a.c.

Studentii isi pot anunta participarea si electronic, pe adresa festivaluldepublicitatecj@yahoo.com.


PUBLICITATE: