Rezultatele cautarii dupa : "betacons"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Surse adplayers: Companiile de outdoor din BRAT se intalnesc pentru o pozitie comuna pe Regulamentul de aplicare a Legii Publicitatii Stradale
Miercuri, 22 Februarie 2017
 Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Zeci de angajati pleaca din Affichage Romania. Vanzarile preluate de Euromedia. Exclusiv adplayers.
Luni, 25 Iulie 2016
 Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
 Ambasada SUA: “Imunitatea parlamentara nu trebuie folosita abuziv sau necorespunzator pentru a proteja pe cineva.
Joi, 31 Martie 2016
 Ambasada SUA pentru Realitatea TV dupa votul din Parlament in cazul Sebastian Ghita:
Contract Metrorex - Sindomet reziliat in instanta. Publicitatea Blitz TV si proiectele speciale, in aer.
Marti, 09 Februarie 2016
 
Aici sunt pierderile dumneavoastra. Urmeaza statia Publicitatea Interzisa.
Marti, 26 Ianuarie 2016
 Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
Marti, 07 Iulie 2015
 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Demisie la varful Euromedia. Bogdan Vasile pleaca. Exclusiv adplayers.
Vineri, 10 Ianuarie 2014
 Contactat de catre adplayers, Bogdan Vasile confirma despartirea de compania pe care o conduce spre sfarsitul lunii ianuarie: „Am ales sa plec din motive pur personale. Dupa un an 2013 deosebit de solicitant, simt nevoia fizica de o pauza.”
Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Divort spectacular. Vlad Ruta, artizanul mega-reclamelor de la Metrou si-a luat adio de la Spectacular.
Joi, 25 Aprilie 2013

Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.

Pleaca Raiffeisen din Epa, sau nu? Raiffeisen cauta partener strategic in Epamedia.
Miercuri, 27 Iunie 2012
 Bogdan Vasile, CEO Epamedia Romania: „Intradevar, ownerul grupului Epamedia International a demarat o actiune prin care isi propune evaluarea posibilitatii de a gasi un parteneriat strategic pentru activitatile internationale ale grupului”.

ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Cristian Mihalache, Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei si Capital, se desparte de  Ringier
Joi, 10 Ianuarie 2008
Cu 15 ani de experienta in vanzari, Cristi Mihalache se desparte de trustul elvetian la sfarsitul acestei luni, urmand ca vanzarile sa fie preluate, interimar, de catre Diana Sarbu, Adjuncta actualului director de...
Epamedia a achizitionat Multireklam, in Ungaria
Joi, 01 Noiembrie 2007
Prezenta pe piata romaneasca prin companiile Euromedia si Betacons, Epamedia a devenit numarul 1 si in Ungaria
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Mediafax Talks despre Publicitatea OOH
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
IAA România si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA România a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lânga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie