Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Kraft Foods Romania si agentia  Starcom Media au castigat concursul Global Media Awards pentru regiunea EEMA (Eastern Europe si Middle Asia) cu campania derulata pentru brandul Milka, inrolandu-se, astfel, la competitia pentru faza mondiala.

Organizat de Kraft Foods Worldwide, concursul reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei.

“Acest premiu acordat clientului nostru valoreaza mai mult decat un premiu de eficienta local, iar titlul este cu atat mai onorant cu cat rigoarea juriului si valoarea contracandidatilor au fost deosebit de ridicate in acest an”, a declarat Adrian Vladut, Account Director Starcom Media.

Potrivit Starcom, vectorii de masurare a performantelor in comunicarea de marketing in aceasta competitie sunt: rezultatele livrate (ROI) de campanie, relevanta campaniei in raport cu obiectivele de business, fructificarea insightului despre consumator, gradul de inovatie si nivelul de contributie a campaniei participante la comunicarea integrata de marketing.

Campania

Desfasurata pe parcursul anului 2006, campania a avut ca obiectiv, potrivit oficialilor Starcom, conturarea brandului Milka printr-o accentuata diferentiere, sustinuta nu doar printr-un mesaj de campanie original, ci si prin abordarea unor canale media neconventionale. Conform autorilor, executiile campaniei au mai urmarit sa acopere toate cele trei dimensiuni ale relatiei brand – consumator, si anume notorietate, devotament si implicare, intr-o maniera atractiva si inovativa.

Implicandu-se, potrivit agentiei, atat in faza de strategie cat si in cea de implementare, Starcom a utilizat in cadrul campaniei: TV-ul, o componenta de outdoor special cu elemente 3D, tranzitul (inclusiv microbuze), indoor metrou, publicitatea in retelele de benzinarii, internetul (advergame-ul www.pinnuts.ro) si brandingul neconventional pe partiile de ski.

Autorii campaniei de comunicare spun ca printre elementele de inovatie s-a aflat site-ul www.milkaski.ro, unde vizitatorii puteau urmari imagini live de pe partie, prin intermediul unui web cam, putand, deopotriva, descarca o aplicatie locala care oferea date nivometeorologice actualizate zilnic (temperatura pe partie, grosime strat de zapada, viteza vantului etc).

Parte din reteaua internationala Starcom, agentia de media Starcom Romania este face parte din grupul Leo Burnett Romania.

AdFile

Advertiser Kraft Foods Romania

Anca Pandrea – Marketing Assistant Milka

Viviana Oprea – Brand Manager Milka

Cristina Mosteanu – Marketing Manager Confectionary

Agentie Starcom Media

Adrian Vladut – Account Director

Horea Mihoc – Outdoor Planner

Dinu Maftei – Senior Media Planner

Mircea Gheorghe – Online Director

Alexandru Pomana – Creative Planner


PUBLICITATE: