Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Casieria BMG pentru inscrierile Ad’Or s-a inchis. 361 de lucrari si 25 de agentii au spus da inscrierilor in festivalul de publicitate Ad’Or organizat de Business Media Group (BMG). Organizatorii spun ca editia din acest an este cea cea mai prolifica din ultimii 3 ani din punctul de vedere al agentiilor participante - (25 agentii inscrise) si al inscrierilor inregistrate (361 inscrieri).

Potrivit reprezentantilor BMG, la editia din acest an s-au inscris ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising, Ogilvy&Mather, Papaya Advertising, Proximity, Publicis, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, TBWA Merlin, Utopium, wearebasca, Webstyler, Y&R/Team Advertising, Zaga Brand.

Potrivit organizatorilor, cele mai multe lucrari au fost inscrise de catre Leo Burnett & Target (95 de lucrari), GMP (36 de inscrieri si 9 elemente suplimentare) si Publicis (30 inscrieri si 5 elemente suplimentare).

Dupa enumerarea de mai sus, este usor de remarcat ca organizatorii Ad’Or ..or au uitat ca McCann Erickson a spus ca nu va participa doar la editia 2006, ori agentia de publicitate a carei creatie este condusa de Adrian Botan n-a fost iarasi convinsa de organizare.

Tot pe dinafara competitiei autohtone a creativitatii au ramas in continuare clubul agentiilor Headvertising, Gavrila& Asociatii, Next Advertising, Cap, C&J|A&H a caror lipsa in niciun caz nu poate fi trecut la puncte forte ale “prolificului” Ad’Or. Printre agentiile mai putin cunoscute care au aplicat, creativ ce-i drept, la premiile Ad’Or, se numara in schimb wearebasca si Zaga brand.

Cum inca juriul nu si-a dat verdictul asupra lucrarilor, intelegem ca, vorbind despre deja prolificul Ad’Or 2007, organizatorii de la BMG se refera doar la numarul lucrarilor si nu la creativitate – tinta initial declarata a festivalului de publicitate autohton si deocamdata aflata doar la un bilant contabil.

Organizatorii festivalului spun ca inscrierile vor fi afisate pe www.ador.ro si vor putea fi comentate liber, pe blogul Ad’Or. Pentru ca nu s-a gandit inca la blog, ci doar la libertate, AdPlayers ar da o mana de ajutor numai in cazul aglomerarii si eventual nepublicarii tuturor posturilor libere. Mult succes participantilor la libertate! info@adplayers.ro .

AdPlayersFile

Lucrarile vor fi expuse pentru publicul larg saptamana viitoare, in perioada 16-18 mai, la World Trade Plaza. Castigatorii festivalului Ad’Or 2007 vor fi anuntati la Gala ce va avea loc pe 19 mai, la World Trade Plaza. Deschiderea festivalului Ad’Or 2007 va avea loc pe 15 mai, printr-o conferinta de presa sustinuta de o parte din membrii juriului si reprezentanti ai organizatorilor.

In perioada 16-18 mai, la World Trade Center se vor desfasura seminariile Ad’Or, avandu-i ca invitati pe: John Pallant, EMEA Regional Creative Director la Saatchi & Saatchi si Presedinte al juriului Ad'Or; Poul HUSUM - Phase One Area Manager; Mark Carolan - Creative Director la StrawberryFrog si Membru in juriul Ad’Or 2007; Ales Pavlin - International Relations Director la Golden Drum; Eugenio Recuenco - Fotograf; Jurg Aemmer - Creative Director la Euro RSCG Zürich si membru in juriul Ad’Or 2007;  Mihai Coliban - Managing Partner la ACME Industries.


PUBLICITATE: