Rezultatele cautarii dupa : "nu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
Platforma de streaming video Tubi sare pe Netflix. Invitatie la filme premium gratuit.
Miercuri, 07 August 2019
 Aflata in cea mai mare campanie de comunicare OOH, platforma de streaming invita utilizatorii sa acceseze gratuit filme si continut premium TV. Campania poate fi vazuta pe strazile din Statele Unite.
Fost specialist corporate BCR si pasionata de imagine la propriul atelier, Ioana Ciobanu pleaca in consultanta la Deloitte
Marti, 06 August 2019
 Fost specialist de administrare active corporate BCR dar si pasionata de imagine in timpul liber la atelierul care ii poarta numele Ioana Art Gallery, Ioana Ciobanu pleaca in servicii de audit si consultanta financiara la Deloitte.
Simona Halep sta 100% pe Instagram. ,,Facebook nici nu am in telefon spune campioana de la Wimbledon in premiera in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories
Marti, 23 Iulie 2019
 Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi atunci cand intra pe Instagram
Cumpara aparatura de masaj de 1,5 milioane euro. Cine sunt clientii si beneficiarii masajului?
Marti, 09 Iulie 2019
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu &...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
,,Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost in vacanta in afara tarii Andreas Elsner, Telekom. Vouchere Blue Air si telefoane Samsung in promotie
Luni, 24 Iunie 2019

„Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost niciodata in vacanta in afara tarii” motiveaza Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom...

Ascensiune rapida Subway in Romania. 7% crestere si deschide primul restaurant Fresh Forward Decor din Bucuresti la AFI Cotroceni
Joi, 20 Iunie 2019
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea...
Primul spatiu verde cu banci solare si wifi gratuit, amenajat in Gradina Botanica din Bucuresti de catre Fundatia Telekom Romania
Marti, 18 Iunie 2019
 Aleea Magnoliilor, o zona in Gradina Botanica Bucuresti unde natura si tehnologia se intalnesc, pune la dispozitia vizitatorilor nu doar exponate botanice, ci si doua banci cu panouri solare ce permit incarcarea telefoanelor prin porturi USB si contact, precum si acces gratuit la internet prin wifi, fiind primele...
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
Luni, 15 Aprilie 2019
Potrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
Mobilizare fara precedent in presa cu microfoane in campania Crucii Rosii - Doneaza Sange Constant
Vineri, 05 Aprilie 2019
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante,...
Concentrare pe continut video in Libertatea si GSP. Mihnea Vasiliu, GM, Ringier:,,Da, vom pune din ce in ce mai mult accent pe video la toate brandurile
Vineri, 15 Martie 2019
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale...
Horia Brenciu, noul ambasador PROFI: Nu numai pentru ca este un brand romanesc, dar si pentru ca avem, pe undeva, aceleasi ambitii si idealuri
Marti, 12 Februarie 2019
 “Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai  aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
A furat portofoliul de publicitate Spectacular de la Metrou. Campaniile outdoor Spectacular in parteneriat cu Metrorex imprumutate de o companie care isi atribuie proiectele
Miercuri, 06 Februarie 2019
Campaniile outdoor Spectacular in parteneriatul cu Metrorex sunt insusite si ofertate pe piata de media in ultima vreme de Vision Media Marketing, 
Semnal de alarma de la ornitologi. SOR recomanda oamenilor sa ajute pasarile iarna, fara sa le faca rau
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 Pelicani salvati desi nu era nevoie, pompieri chemati la lebede care dormeau si pasari indopate cu paine. SOR invata oamenii cum sa ajute pasarile fara sa le faca rau.  
,,10 cai de a face fata persoanelor care iti fac rau revine. Cum sa eviti oamenii toxici si ce ascunde ,,Hai, ca doar glumeam!
Luni, 21 Ianuarie 2019
 
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
« 3 4 5 6 7 »