1 din 3 elevi fara resurse educationale pe timpul pandemiei. Noua campanie Vodafone Impreuna nu lasam niciun elev in urma
Miercuri, 29 Iulie 2020

 

Credit: Vodafone ,,Impreuna nu lasam niciun elev in urma"

Extinderea programului are loc si ca urmare a faptului ca unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei si extinderea programului ,,Scoala din valiza” prin care 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete beneficiaza de solutia educationala

AdPlayers. info

Vodafone Romania se implica in extinderea programului educational „Scoala din valiza” pentru a oferi elevilor sanse egale de acces la educatia digitala. Ultimele luni au fost un test de adaptare a vietii noastre, a modului de a lucra, de a invata, de a comunica si chiar de a socializa. Totul este acum, mai mult ca oricand, legat de tehnologie si conexiuni.

Din pacate, unul din trei elevi nu a beneficiat de acces la resurse educationale in timpul pandemiei. Acest acces inegal la educatie cauzat de lipsa de instrumente si cunostinte digitale, duce la decalaje semnificative intre diferite parti ale tarii si intre diverse categorii sociale, cu un numar mare de copii si profesori ramasi in urma.

Cu mai putin de doua luni pana la inceputul anului scolar 2020/2021 si avand in vedere contextul pandemic, exista multe incertitudini cu privire la modul in care toti copiii din Romania vor beneficia de acces echitabil la educatie.

Potrivit reprezentantilor campaniei, misiunea Vodafone de a sustine digitalizarea societatii romanesti deschide un nou capitol. Compania lanseaza campania „Impreuna nu lasam niciun elev in urma” pentru a sustine elevii sa beneficieze de acces la educatia online din aceasta toamna.

„Acesta este un moment decisiv pentru viitorul societatii digitale romanesti. Consider ca este foarte important sa actionam acum si, impreuna cu utilizatorii Vodafone si in conformitate cu initiativele autoritatilor, sa sustinem toti elevii si profesorii pentru a beneficia de acces la resurse educationale de calitate din luna septembrie” a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.

,, Doar actionand impreuna vom putea sa reusim in acest nou context. Chiar daca pandemia a afectat inclusiv planurile noastre pentru acest an, am considerat ca investitiile in educatie ar trebui sa fie o prioritate pentru a sustine viitorul Romaniei. Digitalizarea ar trebui sa fie o prioritate pentru fiecare actor din aceasta piata, fie ca vorbim despre companii, despre autoritati sau despre cetateni si ar trebui sa ne concentram pe reducerea decalajelor dintre mediul rural si cel urban si pe cele dintre diferitele categorii sociale. Accesul la educatia trebuie sa fie la fel pentru toata lumea, iar noi vom contribui la realizarea acestui lucru”.

Pe langa achizitia de dispozitive de catre Fundatia Vodafone Romania, compania Vodafone contribuie cu date mobile gratuite pentru elevi si cu continut educational important, inbunatatind in acelasi timp resursele platformei „Scoala in valiza”.

Atat clientii Vodafone, cat si utilizatorii altor retele mobile au acum oportunitatea de a se implica in aceasta initiativa educationala prin alaturarea la efortul comun realizat cu scopul de a ajuta copiii sa aiba acces la educatie. Oamenii au optiunea de a dona orice suma pentru extinderea programului „Scoala din valiza”, un proiect al Fundatiei Vodafone Romania si al Fundatiei World Vistion Romania care ofera mijloacele necesare pentru clase digitale. Fundatia Vodafone Romania va dubla la finalul campaniei suma totala a donatiilor. Toti utilizatorii mobili pot dona prin SMS la 8846 sau cu ajutorul unui card bancar, in timp ce utilizatorii Vodafone Romania pot dona din creditul existent pe cartela preplatita sau direct pe factura serviciilor mobile. Campania se va desfasura pana pe 15 septembrie.

Fundatia Vodafone Romania a lansat programul „Scoala din valiza” in 2018. In acest moment, sunt 5.300 de copii, din 22 de scoli din 11 judete care beneficiaza de aceasta solutie educationala. Educatia reprezinta unul dintre principalele domenii in care Fundatia investeste constant.

Mai multe detalii despre actuala campanie sunt disponibile pe pagina campaniei, aici.

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: