Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020

 

Credit: Stefanini Infinit / Unilever, Youtube Cif Romania

Infinit Agency (Stefanini Infinit) semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif .

Intr-o perioada in care lumea sta mai mult in casa, Unilever impreuna cu Infinit Agency (Stefanini Infinit) lanseaza un nou proiect de creatie pentru relansarea brandului Cif.

Potrivit autorilor, noua campanie Cif Power & Shine promoveaza rebrandingul si imbunatatirea produselor Cif deja cunoscute, Cif Power & Shine Baie si Bucatarie sunt produse ce aduc in prim plan curatenia fara efort.

Gama de produse Cif Power & Shine a fost creata special pentru Baie si Bucatarie, cu o noua formula lichida derivata din resurse naturale, acum oricine poate avea grija de suprafetele casei fara efort. Rezultatul este 100% curat.

Pentru a demonstra beneficiile noilor produse Cif Power & Shine, Stefanini Infinit impreuna cu studioul de productie Diud a creat o serie de video-uri desprinse din viata tuturor comunicand astfel cat de usor este sa ai o casa curata si fara bacterii pentru mai mult timp.

Video Ad - Cif Power & Shine Baie: https://www.youtube.com/watch?v=gI7kIOL2TQ0

Campania promoveaza pilonii de comunicare ai brandului Cif prin grija pentru planeta, suprafete, sanatatea ta si a familiei tale precum si usurinta cu care produsele te ajuta sa scapi de murdarie.



Credit: Stefanini Infinit / Cif Romania - Cif Power & Shine Bucatarie:

"Pandemia a reprezentat pentru noi o oportunitate de a realiza lucrurile altfel decat asa cum eram obisnuiti. Complet diferit fata de tiparul clasic. Am invatat ca putem lucra ca o echipa chiar si de la distanta, iar tehnologia ne-a ajutat sa fim aproape unii de altii, sa putem da feedback in timp real, si sa ne adaptam din mers la neprevazut. A fost cu adevarat o experienta inedita din care am invatat multe lucruri." Anca Cojocaru - Brand Manager Cif

"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote" spun Ioana Baltesiu si Simina Florea - Echipa de Creatie, Senior Art Director & Senior Copywriter 

,,Acest proiect a fost o provocare pentru amandoua. Pentru prima oara nu am putut fi fizic prezente in studio, dar am reusit sa coordonam filmarea cu inventivitate prin diferite aplicatii. Conceptul se bazeaza pe ideea de convenience care demonstreaza versatilitatea, calitatea si usurinta de folosire a noilor formule Cif Power & Shine. Rezultatul final este o dovada a unei colaborari eficiente chiar si la distanta." adauga echipoa de creatie.

*DIUD -  “A fost o provocare. La momentul respectiv, fiind primele zile de stare de urgenta, nu existau protocoale pentru productia video si a trebuit sa gandim fiecare detaliu al implementarii din toate unghiurile, astfel incat sa ne protejam" adauga Claudia Asanache - Creative Producer at DIUD. ,,In mod normal, pentru aceasta filmare, aveam nevoie de o echipa mult mai complexa. Nu facem asta de obicei pentru ca este important sa ne miscam rapid si eficient pe set, dar in acest context am redus drastic echipa si s-a filmat in doar 4 persoane – regizor, DOP, prop master si gaffer. “ 

,, A fost o premiera pentru mine ca producator sa nu fiu pe set la o filmare, scenograful a lucrat de acasa, iar tot decorul a fost construit intr-un singur om, timp de mai multe zile.  Am cumparat online propsurile pentru a evita alergatura prin magazine si le dezinfectam la studio, completam declaratii de deplasare pentru echipa implicata, aveam costume de protectie, pastram distanta, ne spalam regulat pe maini, iar nesiguranta sociala si deciziile spontane luate de Guvern in starea de urgenta ne faceau sa fim pregatiti din moment in moment sa anulam filmarea (chiar si cu cateva ore inainte) si sa ne orientam spre post-productie / animatie. Am tinut legatura online cu echipele Stefanini Infinit si Unilever pentru aprobarea cadrelor. A fost un exercitiu de incredere, am avut din plin suportul si intelegerea acestora, care au stat cu noi pentru feedback pe tot parcursul filmarii, de la distanta. A contat enorm asta, nu am fi reusit altfel. Suntem foarte mandri de rezultat, a meritat tot efortul. Și tot overtime-ul 😊.” 

Toate ad-urile din campanie pot fi gasite aici: https://www.youtube.com/user/RomaniaCif




Echipele participante:

Echipa Infinit Agency (Stefanini Infinit)

Razvan Palea - Account Manager

Iris Gologan - Digital Strategy & Global Head of Data Analytics

Matei Curtasu - Global Creative Director

Ruxandra Matache - Group Creative Director

Simina Florea - Senior Copywriter

Ioana Baltesiu - Senior Art Director

Ana Dinu – Strategy & Business Development Coordinator

 

Echipa Cif Unilever:

Anca Cojocaru - Brand Manager Cif

Adrian Calarasu - Digital Category Manager HC Unilever South Central Europe

Cristina Brandusoiu - Category Manager Home & Hygiene South Central Europe at Unilever

Echipa DIUD:

 

Director – Andrei Gheorghe

Production Manager  – Asanache Claudia

DOP – Zoran Simulov

Gaffer – Adrian Bulgariu

Art Director – Flavia Barabas

Prop Master – Valentin Stefan

Post Production Manager – Alexandra David

Editing – Alexandru Yatesey


Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: