Pandora si UNICEF in campanie pentru a strange peste 1 Milion de dolari cu scopul de a sustine initiativa ,,One Love"
Luni, 13 Iulie 2020

 

Credit: Pandora 

Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.

AdPlayers. info

Pandora si muza brand-ului, Halima Aden, lucreaza impreuna pentru a sustine UNICEF, intrucat Familia Marley reimagineaza imnul foarte cunoscut, One Love, pentru o campanie de strangere de fonduri la nivel global.

Modelul si activista Halima Aden colaboreaza cu Pandora pentru a sustine initiativa ,,One Love” a UNICEF, de a reimagina o lume potrivita pentru toti copiii. Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.

Membrii familiei Marley reinregistreaza imnul regretatului Bob Marley, „One Love”, pentru a sustine UNICEF. Tuff Gong International and Amplified Music va lansa o noua versiune a melodiei initiale pe 17 iulie, iar toate veniturile derivate din aceasta initiativa vor merge direct catre sprijinirea campaniei „Reimagine”a UNICEF.

Inregistrat initial in 1977 de Bob Marley si The Wailers, One Love / People Get Ready este un cantec reprezentativ pentru milioane de oameni din toata lumea, cu mesajul sau puternic si mereu actual, sa actionam impreuna ca unul. Versiunea reimaginata a melodiei va fi un adevarat imn global pentru 2020, care ii va include pe membrii familiei Marley, dar si pe alti muzicieni consacrati din toate colturile globului si artisti din zone de conflict din intreaga lume.

„In urma cu peste patruzeci de ani, tatal meu a scris One Love, un cantec despre unitate, pace si iubire universala intr-o perioada in care erau multe probleme in lume. Chiar si in momentele in care nu putem sa ne intalnim, mesajul sau ramane adevarat si astazi, putem trece peste aceasta criza globala daca ne unim printr-o singura iubire si o singura inima”, a declarat inima Cedella Marley.

Incasarile vor ajuta UNICEF sa furnizeze echipamentele necesare si sprijinul esential pentru copiii si tinerii vulnerabili.

Sustinatoare a schimbarii globale, model si activista, Halima Aden isi face vocea auzita pentru a promova initiativa One Love, incurajand publicul sa sustina si sa utilizeze diverse functii de donare pe toate retelele de socializare. Cu primul milion de dolari donat de sustinatorii din intreaga lume, care va fi dublat de Pandora, incasarile vor ajuta UNICEF sa furnizeze echipamentele necesare si sprijinul esential pentru copiii si tinerii vulnerabili.

„In calitate de Muza Pandora sunt atat de incantata ca Pandora sustine eforturile unei organizatii care este atat de importanta pentru mine, UNICEF. Ca Ambasadoare UNICEF, care s-a aflat odata de cealalta parte, a beneficierii de pe urma serviciilor pe care aceasta organizatie le ofera copiilor din intreaga lume, atunci cand eram intr-o tabara de refugiati, stiu cat de daunator ar fi impactul COVID-19, daca virusul va ajunge in tabere”, a declarat Halima Aden. „Pierderea va fi insuportabila. In tabere, nu exista conceptul de distantare sociala. UNICEF are nevoie de ajutorul nostru azi mai mult ca oricand si sunt atat de recunoscatoare familiei mele Pandora, precum si familiei Marley, pentru ca actioneaza impreuna ca unul pentru a promova aceasta initiativa importanta”.

Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora, a adaugat, „La nivel global trebuie sa ne unim si sa actionam ca unul in aceste momente dificile, fara a-i uita pe cei care au cea mai mult nevoie. Prin colaborarea cu Halima Aden si Familia Marley pentru a sustine UNICEF, putem sa contribuim si sa ne asiguram impreuna ca lumea dupa pandemie va fi mai dreapta si mai egala pentru fiecare copil”.

De-a lungul lunii iulie, Pandora si UNICEF vor creste gradul de constientizare prin comunicarea cu fanii si influentatorii Pandora, strangand fonduri in sprijinul initiativei One Love. Aceste activitati includ o functie de „Swipe-up” si dublare a donatiei de catre Pandora, un filtru AR Instagram unde fiecare interactiune are ca rezultat o donatie catre UNICEF si dublarea tuturor fondurilor stranse prin activari pe TikTok care sustin lansarea melodiei.

Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un indemn global la actiune ca raspuns la estimarile UNICEF potrivit carora, fara initiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, in plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, in urmatoarele sase luni. Colaborarea pentru promovarea initiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora si UNICEF ce are ca scop sustinerea vocilor tinere din intreaga lume.

Viziteaza unicef.org/ONE-LOVE pentru mai multe informatii si pentru a dona.

#PandoraForUNICEF #OneLoveOneHeart

Campania

In perioada 9 iulie 2020 - 31 august 2020, brandul de bijuterii Pandora va dubla fiecare dolar donat de public pentru initiativa One Love a UNICEF; si doneaza 1$ de fiecare data cand utilizatorii de social media utilizeaza anumite functii care vor fi lansate pe 17 iulie 2020; ca parte a contributiei totale a companiei de pana la 1 milion de dolari.

Fondurile obtinute ca urmare a initiativei One Love a UNICEF vor sprijini activitatea UNICEF pentru a ajuta copiii si familiile lor sa se recupereaza dupa impactul COVID-19. Detalii pe www.unicef.org/one-love pentru a dona si pentru a afla mai multe informatii. UNICEF nu sustine nicio companie, marca, produs sau serviciu.

PANDORA creeaza, fabrica si comercializeaza bijuterii finisate manual, realizate din materiale de inalta calitate la preturi accesibile. Bijuteriile Pandora sunt comercializate in peste 100 de tari, prin aproximativ 7,400 de puncte de vanzare, incluzand peste 2,700 de magazine-concept. Cu sediul in Copenhaga, Danemarca, Pandora are 28,000 de angajati in intreaga lume si isi creeaza bijuteriile in doua fabrici din Thailanda, certificate LEED, folosind in principal aur si argint reciclate. Compania planuieste sa devina neutra din punct de vedere carbonic pana in 2025 si s-a alaturat initiativei Science Based Targets de reducere a emisiilor de-a lungul intregului lant de productie. PANDORA este listata public la bursa NASDAQ din Copenhaga si genereaza vanzari in valoare de 2,9 miliarde EUR in 2019.

UNICEF lucreaza in unele dintre cele mai dificile locuri din lume, pentru a ajunge la copiii cei mai defavorizati. In mai mult de 190 de tari si teritorii, lucram pentru fiecare copil, pretutindeni, pentru a construi o lume mai buna pentru toti. Mai mult despre UNICEF si munca sa de ajutorare a copiilor, pe  www.unicef.org. sau UNICEF pe Twitter si Facebook.

Mai mult in Campanii, CSR, Responsabilitate Sociala, Coronavirus


PUBLICITATE: