Rezultatele cautarii dupa : "NOTORIOUS"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Borcanul cu miere. Motivatia in comunicare.
Sambata, 17 Februarie 2018
 Da, motivatia, starea acea ce te face sa te trezesti dimineata fresh si sa simti cum te scoate energia din casa. Motivatia este ”chestia aia” care face ca lumea sa progreseze, te duce din punctul A in punctul B si, probabil la sfarsitul vietii, nu iti lasa un gust amar ca ai trait degeaba, ca tot...
Director de creatie al primelor campanii McDonald's si agentiilor DDB, McCann Erickson, Springer & Jacoby, Francisc Varga a plecat la cele vesnice
Luni, 05 Februarie 2018
Director de creatie al primelor campanii McDonald’s in Romania (1995) dar si in agentii precum Plus (92, viitoarea Lintas, acum Mullen Lowe), Notorious DDB, DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends, Springer & Jacoby, Francisc Varga s-a stins sambata, 2 februarie
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
Se face sau nu? PROFI: Bonjour Carrefour!
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut. 
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Pitch de santier la OBI Romania: Agentiile romanesti percep greu conceptul do it yourself
Joi, 26 August 2010

 „Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...

ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Furt intelectual sau asemanare? Notorious vs Galmopan
Luni, 07 Septembrie 2009
Dupa o propunere de macheta de presa creata de Notorious pentru Dulcissimo, producatorul Galmopan din Galati iese in aceasta toamna pe piata cu un spot TV care seamana izbitor cu macheta...
Romtelecom ar putea face reduceri de personal la Grey
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken  in 2008, si Romtelecom din 2009
Grey a pierdut Robert Bosch, care se intoarce la Notorious
Marti, 16 Decembrie 2008
 La Grey Bucuresti, contul de creatie si strategie Bosch a facut o pauza de un an, dupa aproape 10 ani de Notorious 
Creative Directorul DDB, Bradut Florescu demisioneaza din publicitate
Joi, 23 Octombrie 2008
Cu 15 ani de media si comunicare, el va parasi agentia DDB Bucuresti si, potrivit unor surse apropiate, inclusiv publicitatea
Miscari de proportii in top managementul Mercury360
Joi, 07 Februarie 2008

Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia  atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania

Notorious lucreaza pentru Yourweekend
Sambata, 02 Februarie 2008
Yourweekend este o societate specializata in conceperea si organizarea de activitati tematice, sub forma unor cadouri originale si personalizate, prezenta deja in  Belgia, Olanda, Spania, Germania, Italia, Portugalia, Elvetia, Marea Britanie, SUA si Franta
Licitatia Bosch a fost castigata de Notorious, insa, la propunerea agentiei, cele doua parti au renuntat la colaborare
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie, de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Alexandrescu - Managing Director la Notorious, care spune ca, de comun acord cu clientul, a...
Creatia si strategia Bosch, la Grey. Media - la OMD.
Luni, 21 Ianuarie 2008
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
1 2 »