Creatia si strategia Bosch, la Grey. Media - la OMD.
Luni, 21 Ianuarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont ce a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta oficialii de comunicare ai agentiei Grey Bucharest. Potrivit sursei, agentia se va ocupa de comunicarea integrata a companiilor: Creatie, ATL si BTL partea de media ramanand in continuare agentiei OMD.

 

Conform reprezentantilor Grey, agentia va dezvolta mai multe campanii pentru toate diviziile Robert Bosch: Auto, Scule Electrice, Termotehnica (cu marcile Junkers si Buderus) si Security Systems, .

 

Parte a WPP, Grey asigura servicii de comunicare integrata pentru marci si companii cum sunt: Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Corsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble, Hochland; ROMTELECOM si ClickNet, Cosmopolis, Butan Gas si Bosch. si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.


PUBLICITATE: