Media Insight a castigat Plus Discount
Luni, 31 Octombrie 2005

( AdPlayers.ro ) Media Insight a adaugat in portofoliu contul de media Plus Discount.  Recent aparut pe piata de retail din tara noastra, Plus Discount va contracta prin  agentia de media  servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media. Contul de publicitate Plus Discount a fost castigat la sfarsitul anului trecut de agentia de publicitate Notorious Advertising.

Reteaua de retail Plus Discount va comercializa de la produse alimentare, pana la  electrocasnice si produse de uz casnic si isi propune sa deschida pana la jumatatea lunii noiembrie 15 magazine de tip discounter, in Bucuresti si alte orase din tara.

Motivand alegerea agentiei de media, Ioana Marginean, Director de Marketing Plus Discount a afirmat: „Colaborarea dintre Media Insight si Plus Discount reflecta increderea pe care am acordat-o agentiei datorata calitatii si promptitudinii recomandarilor de media pe care le-am primit inca de la inceputul relatiei de colaborare“ 

„Categoria de retail reprezinta un domeniu in continua dezvoltare, iar cu ajutorul clientului Plus Discount vom avea ocazia sa intram direct pe aceasta piata extrem de concurentiala” spune Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight. „Prin urmare, cu ocazia lansarii pe piata de media a acestuia, provocarea echipei Media Insight este de a-l face cel mai vizibil din categoria sa,” mai afirma seful agentiei de media.

Dupa cum precizeaza oficialii agentiei, prima sarcina a agentiei Media Insight este aceea de a ii ajuta pe reprezentantii Plus Discount sa implementeze strategia de media a campaniei de lansare, „o campanie ce va avea in mixul de comunicare cele mai importante statii TV si radio, dar care va folosi si panotajul stradal”, afirma ei.  

Abordarea strategica urmareste construirea imaginii noului retailer pe piata romaneasca prin acoperirea media atat la nivel local, pentru fiecare magazin din retea, cat si la nivel national pentru intregul lant de magazine.

Echipa Media Insight care se va ocupa de campaniile de media este alcatuita din Virginia Stancu - Strategic Media Planning Coordinator si Veronica Postelnicu - Strategic Media Planning Coordinator.

Cu o activitate de cinci ani pe piata romaneasca, Media Insight face parte din grupul WPP si este cotata, potrivit oficialilor sai, printre primele agentii de media romanesti. Agentia ofera clientilor sai servicii de consultanta media, planificare strategica si tactica, cumparare si vanzare de spatii publicitare in mass media, cercetare, monitorizare si postevaluare media.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: