Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006

Bradut Florescu preda la StarsCOOL(AdPlayers.ro ) Dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious, Bradut Florescu (foto) face strategie de marketing pentru vedete.

Dupa cum ne anunta promotorii StarsCOOL - “prima academie de staruri din Romania”, asa cum sustin ei, Bradut Florescu ii invata strategie si marketing artistic pe cei care au patruns prea putin in tainele meseriei de “vedeta”. Printre  punctele atinse in cursurile lui, se numara:  elemente de comunicare , cum isi pot asigura vedetele “prima pagina “ in publicatii, sau cum sa creeze evenimente care sa consolideze pozitia artistului. Nu sunt uitate nici “cum poti fi imaginea unui brand”, cum se reinventeaza o vedeta sau cum se trece printr-o criza de imagine.

Reprezentantii StarsCOOL spun ca “academia” este scoala in care “oricine poate invata secretele meseriei de vedeta, intr-o maniera serioasa si profesionista si ca in spatele proiectului stau fondatori cu experienta in piata muzicala de top si o echipa care reuneste cei mai de success artisti si specialisti in marketing si management musical”.

Pe langa Bradut Florescu, StarsCOOL ii citeaza ca profesori in acest sens pe Andra si Mihai Traistariu, Andreea Balan, Florin Grozea (Hi-Q) ( studioul MOF Records), Razvan Popescu (Radio 21) , Dana Mladin (director de programe “Scoala Vedetelor, “Paparazzi”, “Ciao, Darwin”,) Razvan Marc ( International Promotion Media Services),  Radu Groza, (manager Stefan Banica Jr, Nicola, Blondy) , Lulu Hillerin - director de imagine videoclipuri Corina, Anda Adam, Morandi ), Cistina Neagu-Parvu ( fashion editor TABU si MAXIM), Dana Dorian( colaborator la revista "CIAO!" )

Dupa cum sustin reprezentantii sai, StarsCOOL ii invata pe cei ce vor sa devina staruri "cum sa-si foloseasca talentul cu cap, ii invata sa cante, sa danseze sau sa compuna mai bine, dar le spune si secretele reusitei: cum sa ajunga la o casa de discuri, cum sa-si gaseasca un impresar, cum sa obtina expunere in media, cum sa-si negocieze drepturile, cum sa se imbrace,  cum sa vorbeasca si cum sa-si construiasca o imagine sclipitoare, irezistibila".

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: