Ex Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
Joi, 14 Iunie 2007

(ADPLAYERS.RO, Irina Toma)

Mihai Scortea este noul New Business Director la Saatchi&Saatchi, anunta oficialii de comunicare ai grupului de marketing si comunicare. Potrivt sursei, din noua sa pozitie, Scortea (35 de ani) va avea ca principala responsabilitate identificarea oportuntatilor de business ale grupului de companii.

“Publicitatea iti ofera foarte multe posibilitati de a interactiona cu diverse medii de afaceri si diverse industrii”, motiveaza el intoarcerea intr-o agentie de publicitate. „Am ales Saatchi & Saatchi atat pentru renumele sau pe piata internationala de specialitate, cat si pentru profesionalismul oamenilor din companie”.

Mihai Scortea este absolvent al Sectiei de Management-Marketing a Universitatii Romano-Americane si are o experienta de peste 10 ani in publicitate. A inceput cariera in 1997 ca Account Executive la Publicis. Dupa 4 ani, s-a alaturat agentiei Notorious Advertising, in calitate de Account Director, devenind apoi New Business Manager.

Din 2002 a ocupat functia de Business Development Manager la Mercury Promotions. In ultimii doi ani, Scortea a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam.

De-a lungul celor 10 ani, Mihai a lucrat pentru clienti ca: Nestle, Perfetti, Peugeot, British Airways, Renault Romania, L’Oreal , Biofarm, Nike, Beiersdorf, Telemobil.

PUBLICITATE: