Ad’Or a vandut inscrieri in festival si cu casa inchisa
Miercuri, 16 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

AdOr a vandut si dupa termenul limita de inscriere. Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.  

Astazi, 16 mai, a inceput a 7-a editie a festivalului Ad’Or. Competitia autohtona de cretivitate in publicitate se desfasoara la World Trade Center & Plaza intre 16-18 mai, intre orele 10.00 si 20.00, impreuna cu conferinte si workshop-uri pe teme de advertising. Gala AdOr va avea loc pe 19 mai, cand organizatorii vor decerna premiile festivalului.

Agentiile care au inscris lucrari la AdOr 2007 sunt ADDV Euro RSCG, badcat_, DDB Bucuresti, GAV | Scholz&Friends, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett Romania, Luna Promotions, Mercury 360, MRM Partners, Notorious Advertising, Ogilvy Group, Papaya Advertising, Propaganda, Proximity, Publicis, Saatchi & Saatchi, Scala JWT, TBWA Merlin, Utopium, wearebasca, Webstyler, Y&R/Team Advertising, Zaga Brand.

Prima zi a festivalului a inceput  cu un atelier de publicitate, la care au participat Mihai Coliban, Managing Partner ACME Industries; Vali Suciu - Creative Director Odyssey; Liviu David - Creative Director Next Advertising.

Printre invitatii speciali ai festivalului din acest an se numara Jurg Aemmer- Creative Director - Euro RSCG Zürich si membru in juriul Ad'Or 2007, Eugenio Recuenco- Fotograf , Ales Pavlin- International Relations Director - Golden Drum, John Pallant- EMEA Regional Creative Director - Saatchi & Saatchi si Presedinte al juriului Ad'Or 2007


PUBLICITATE: