Rezultatele cautarii dupa : "noiembrie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sefa demisionara de la Ogilvy PR a plecat la Leo Burnett Romānia
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice – compania de PR din Leo Burnett Romānia, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
Lucian Romascanu īl īnlocuieste pe Razvan Corneteanu
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier īn perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are īn subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat īn cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii Romāniei si IGP, premiaza īn echipamente IT si gadget-uri īn valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
John Griffiths face Planning īn Romania
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Unul dintre cei mai respectati profesionisti īn Account Planning din lume revine la Bucuresti la invitatia IAA Romānia, costul biletului fiind 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non –membri
Dragos Stanca spune ca Grupul Catavencu se va dezvolta mai mult
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamāna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Romāna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Mihai Coliban paraseste Lowe Romānia
Luni, 23 Octombrie 2006
Motivānd "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners Romānia a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Gabriela Lungu: Un rau necesar
Joi, 19 Octombrie 2006
La cāteva zile īnainte de plecarea din companie, sefa Ogilvy PR spune ca i-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, si nu i-a placut, "dar e un rau necesar", birocratia tipica oricarei mari companii internationale
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramāne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine īnsa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, īncepānd cu jumatatea lunii noiembrie
Daniel Gavrila a parasit Lowe
Marti, 17 Octombrie 2006
Fostul Managing Director Lowe&Partners este de 13 ani īn publicitate, "timp īn care am putut sa īnteleg ce īmi place si ce nu īmi place", motiveaza Gavrila plecarea din compania de publicitate, conducerea operationala a agentiei fiind preluata, din 15 octombrie, de Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe Romānia
Prima TV si Kiss FM sustin campania sociala Fii parte din comunitatea ta
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza īn perioada iunie 2005 – septembrie 2007
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmānd sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Hagi s-a transferat la Vodafone
Marti, 19 Septembrie 2006
Dupa mai mult de 10 ani de publicitate cu McCann Erickson si marci precum Coca-Cola, Gillette, Texaco, agentia de publicitate condusa de Bogdan Enoiu joaca acum cu Hagi "mai mult fotbal pe telefonul mobil!" pentru Vodafone
La Dolce Vita ruleaza si īn Romānia
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din Romānia"
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Film mut cu Prigat Pulpa Limonada
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare